Bukefalos 28 år!

Hösegel till Thulesläp

Sv: Hösegel till Thulesläp

Jag köpte ett av hööks äldre modell (visade det sig när jag packade upp det), det är fyrkantigt och det funkar absolut även om formen är dum. Sen var jag på hööks igår och kollade på de som finns nu, några kronor dyrare men de har mer form efter hur ett släp ser ut fram, en smalare sida liksom. Det hade varit bättre. Jag har i och för sig en thule trane som är en ganska liten transport men det borde funka i de större modellerna också tycker jag. Ev får man byta till längre stroppar men det borde gå lätt på t ex Jula.
 

Liknande trådar

Foder & Strö Halloj, Här finns så många med mycket erfarenheter o kloka idéer så jag slänger ut frågan😊. Har letat efter hösegel till vår lastbil av...
Svar
1
· Visningar
616
Senast: Freazer
·
Utrustning Hej! vad tycker ni om hööks nya design på täcken mm? Jag är inte förtjust i den alls. Undrar hur kvaliteten kommer vara och passform...
Svar
9
· Visningar
1 013
Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 388
Senast: Squie
·
Utrustning Vet någon hur hööks fairfield sele är i storlek ska ha den till en shettis men undrar lite om shetland blir tillräckligt stor och hur...
Svar
9
· Visningar
722
Senast: LadySara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp