HorseHead-träns

D

_Dieldi_

Vågar man köpa ett sånt?
Tänker mest på hållbarhet o.s.v.

Och hur är dom i storlekarna?
Min häst är precis på gränsen mellan cob/full, har ett annat träns från Hööks (det billiga pullartränset) som är i full och det är verkligen GIGANTISKT stort :crazy:
Så, om jag nu ska köpa ett, ska jag då köpa ett i cob eller full?

Tacksam för svar :bow:
 
Min foderponny hade ett HorseHead träns, storlek cob och han hade alla spännen på innersta hålen. En arabkille med ganska nätt huvud var det! :)
 
Jag har ett sådant med pullarnos. Funkar jättebra tycker jag, älskar det :love: . Jag tycker dom är ganska små i storlekarna. Min ponny brukar ha cob på allt men det är lite tajt över pannan, hade jag köpt ett nu hade jag köpt full.
 
jag har också det billiga pullartränset och min häst drunknar ju i det, tyvärr så bet hon lite i det när jag skulle prova det så jag kan inte skicka tillbaka det! :o :D
 

Liknande trådar

Utrustning Hejj! Jag ska köpa ett nytt pullarträns till min ponny och jag vet inte om jag ska ta cob eller full. Eftersom han har stort huvud så...
Svar
3
· Visningar
661
Senast: MiniLi
·
  • Artikel
Dagbok Jag har sagt det förr. Jag har mitt drömboende. Det har allt jag önskar mig. Eller ja, jag skulle behöva ett bättre rum att slunga...
Svar
11
· Visningar
1 302
Senast: Wille
·
Övr. Hund Vi kommer att få hem en valp i juni och har en del vi behöver skaffa hem innan dess. Det märks att valpprylar är en industri och det är...
2
Svar
35
· Visningar
3 723
Senast: anna_panna
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 260

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Kön kattungar 4st
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp