Bukefalos 28 år!

Hundkalas!

ASKAPLASKA

Trådstartare
Igår fyllde min Grand Danois 10 år! Det firades ordentligt med goda vänner, tända ljus, fika och ett 1-metersben till vovvan!

Brukar ni fira era hundar och i såfall hur?
I normala fall brukar vi inte ha nån större tillställning men det känns som att när ens vovve fyller tvåsiffrigt är det väl värt lite kalas?;)

Här är iallafall Gammel-Åda:
 
Sv: Hundkalas!

Grattis i efterskott! :love: Finns det ingen bättre bild på damen?
 
Sv: Hundkalas!

Åh, storgrattis då!

Jag brukar inte fira mer än att se till att ta en riktig långpromenad och låta dem springa lösa (vilket inte är så ovanligt att vi gör :p) Meeen, nästa år fyller min gamla dam 10, så då ska det firas :D
 
Sv: Hundkalas!

Det ar klart vi firar fodelsedag.:D Det har ar fran Miss Mandy's andra fodelsedag i July...

"Oh sa laskigt med solglasogon... jag kan inte se"
IMG_5472.jpg


"Mmmm... sa smaskigt, det ar kakan jag vill ha..."
IMG_5476.jpg


"Men ta av mig glasogonen forst sa jag kan ata... snalla..."
IMG_5478.jpg
 
Sv: Hundkalas!

Klart man har kalas :D jag har kalas varenda gång något av mina djur fyller år, katt som hund. :D
 
Sv: Hundkalas!

Vilken värdig gammal dam :love: Grattis till henne!

Förut firade jag :angel: men när de blev två så blev det så dyrt för om jag köpte till den ena så behövde ju den andra också ett paket. Oftast höll sakerna i några sekunder och jag insåg väl någonstans att det var som att kasta pengaran i sjön ;)

Nu får de bara julklappar
 
Sv: Hundkalas!

Grattis! Däckat i soffan efter att ha festat halva natten?

Jag brukar inte ha kalas för Sally men presenter ska hon absolut ha. Såhär såg det ut när hon var bortbjuden på riktigt födelsedagskalas.
 
Sv: Hundkalas!

Mysigt med partajj!
Jag firar inte min hund speciellt, han får en cheeseburgare ibland. :)

Men jag höll på att dö av skratt när min mamma bad mig för några år sedan att gå och köpa en present på djuraffären för att deras lilla tibetanska spaniel skulle på födelsedagskalas hos en annan vovve (var flera hundar där oxå). Så gulligt!
 
Sv: Hundkalas!

Så vacker hon är!
/Christin, ägare av 7årig GD
 
Sv: Hundkalas!

Ok, eftersom det är fler som frågat kommer några bilder till på födelsedagsbarnet:

 
Sv: Hundkalas!

Grattis Gammel-Åda!

Min råtta fyller tre idag. Idag har hon fått godsaker hela dagen och när vi sjöng JaMåHonLeva för henne sjöng (skällde) hon med :D
 
Sv: Hundkalas!

Snart är det ju dax för Kenzo att fylla 1 år ( snart och snart, i maj, men ändå ) :D Då ska här ställas till med kalas, blir nog hundkalas, bjuda hit hans bästisar och fixa någon tårta med allt han älskar på. =)
 

Liknande trådar

Relationer Jag är ingen ny användare, bara ett anonymt nick, då det finns saker jag inte vill prata öppet om, som sårar, som gör så ont i själen...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
10 529
Senast: alazzi
·
Hästvård Min shettis drabbades för en vecka sedan av ett kraftigt kolikanfall. Det tog närmare 72 timmar innan hon inte fick återfall. Efter...
2
Svar
22
· Visningar
6 492
Senast: Luleå
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp