Bukefalos 28 år!

Hundskatt?

Lottch

Trådstartare
När är det man ska betala den? :crazy:
Jag hörde att man inte skulle betala den vid årsskiftet om hunden var yngre än 5månader, stämmer det?

/Lotta - nybliven hundägare
 
Sv: Hundskatt?

Mig veterligen så är det måååånga år sedan hundskatten drogs in. :D Jag tror inte det är nån i Sverige som betalar ngn hundskatt. :cool:
 
Sv: Hundskatt?

Hehe, det var mååånga år sedan mina hjälpsamma föräldrar hade hund med andra ord... ;)
 
Sv: Hundskatt?

yuna skrev:
Hehe, det var mååånga år sedan mina hjälpsamma föräldrar hade hund med andra ord... ;)

Tydligen! :D

Men var inte orolig, det finns MASSOR av andra saker man kan/måste lägga pengarna på när man köpt hund. :p :angel:
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Har ni några sparmål för 2024 och i så fall; vad? Har själv satt ett väldigt högt mål för mig själv, vilket kommer att bli tufft med...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
15 231
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Hej alla, Jag har hamnat i en enormt svår situation i livet och funderar på möjligheten att låna ut mina hundar för en period tills jag...
Svar
4
· Visningar
1 088
Senast: Petronilla
·
Övr. Hund Hej igen! Undrar hur mycket pengar ni lägger ner på hund/ hundar i månaden? Inkl. Försäkring, hundfoder, mediciner osv. håller på räknar...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 059
Senast: Sofie.S
·
Övr. Hund Min tik som blir 3 år om 2 månader blir så väldigt markerade mot yngre hundar när de är lösa. Är det "normalt" för en tik som är typ...
Svar
1
· Visningar
663
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp