Bukefalos 28 år!

Hur går det för era 07:or? (forts)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Hur går det för era 07:or? (forts)

jag vet inte riktigt hur stor han är...när vi mätte honom i november var han nästan 175 över rumpan, o han har växt sedan dess....blir till att mäta någon dag :angel:
aha kul, vad har du för någon?
jag bor ute på vikbolandet, Aramis står på en lösdrift vid kålmorden.
 
Sv: Hur går det för era 07:or? (forts)

jag vet inte riktigt hur stor han är...när vi mätte honom i november var han nästan 175 över rumpan, o han har växt sedan dess....blir till att mäta någon dag :angel:
aha kul, vad har du för någon?
jag bor ute på vikbolandet, Aramis står på en lösdrift vid kålmorden.
Amadeuz är e Akribori ue D-Day. Köpte honom i december så vi är fortfarande nya bekantskaper för varandra.
Min förra häst var nästan 180 hög så jag är van vid bjässar, men Aramis verkar växa tidigt. Om du har tur har han växt klart snart...
Amadeuz är nog 160 sådär nu, har inte mätt än. Har honom på Grensholm, en herrgård här i närheten.
 
Sv: Hur går det för era 07:or? (forts)

*knapplån*

Med tanke på längden på tråden (antal inlägg) föreslår jag att hugade skapar en ny tråd som fortsättning på denna, så stänger jag den här.

Hälsningar
Lovis
moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund ... det här är:) Jag kan avslöja så mycket att det är en ras som jag möjligen skulle kunna tänka mig (om ni kommer ihåg min tidigare...
2
Svar
20
· Visningar
4 108
Senast: Lilahnee
·
Hästmänniskan Denna gång valde jag att inte vara anonym, känns bäst så. Visa vem jag är. 2007 är ett år jag helt vill ska falla i glömska. Ett år...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
8 996

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp