Hur gör jag nu?

@Lovisaleonora du är så vis! Vi skulle höras i veckan när allt lagt sig lite. (Ja jag blev ledsen och ja han var världens underbaraste och höll om mig och lät mig gråta och var världens mest förstående - jäkla karlar!)
 
Jag gjorde så att jag satt mig på första bästa tåg till min hemstad vilket var en timme efter att jag kollade tågtider haha. Tjugo minuter innan tåget gick fick jag tag på kattvakt, det tar en kvart till stationen men jag hann!
Blir skönt att komma hem till mina vänner, få en spark i arslet att jag ska rycka upp mig och bli uppslängd på nån fin häst när jag ändå inte lyckas rycka upp mig.
Och har man inte världens bästa bästa vän när denne erbjuder sig att åka tio mil för att hämta en halv fem på morgonen för att man ska kunna ta just det här tåget också?
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 390
Senast: Whoever
·
Relationer Anonymt konto, för detta känns läskigt att skriva. Jag har i mina tidigare förhållanden haft en förkärlek för lite hårdhänt sex. Inte...
2
Svar
29
· Visningar
4 589
Senast: Stereo
·
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
10 639
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 124

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp