Bukefalos 28 år!

Hur hitta personens far?

tuaphua

Trådstartare
En närstående till mig har inte vetat vem dennes far är iom att modern hållit det hemligt. Nu har vi fått ett namn. Men jag hittar inget på google eller FB. Fadern var från Istanbul.

Vet någon hur man kan gå vidare för att ev hitta personen?
 
En närstående till mig har inte vetat vem dennes far är iom att modern hållit det hemligt. Nu har vi fått ett namn. Men jag hittar inget på google eller FB. Fadern var från Istanbul.

Vet någon hur man kan gå vidare för att ev hitta personen?
DNA-test på din närstående och sedan hålla tummarna för att pappan - eller någon nära släkting till honom - har testat sig. Det KAN funka (om man har tur)! Bor pappan i Istanbul, eller bor han i Sverige?
 
DNA-test på din närstående och sedan hålla tummarna för att pappan - eller någon nära släkting till honom - har testat sig. Det KAN funka (om man har tur)! Bor pappan i Istanbul, eller bor han i Sverige?

Vi vet inte var pappan finns och om han fortfarande lever. Han föddes 1933 eller 1934.
Men avkomman sas skulle gärna veta mer om vem fadern är/var och om det finns andra släktingar.
Modern och fadern möttes i ett annat land än Turkiet. Men han var därifrån och om vi fattat det rätt hade han ägt ngt hotell. Vi vet dock inte var det hotellet skulle vara. Men vi tror det var i Istanbul.
 
Vi vet inte var pappan finns och om han fortfarande lever. Han föddes 1933 eller 1934.
Men avkomman sas skulle gärna veta mer om vem fadern är/var och om det finns andra släktingar.
Modern och fadern möttes i ett annat land än Turkiet. Men han var därifrån och om vi fattat det rätt hade han ägt ngt hotell. Vi vet dock inte var det hotellet skulle vara. Men vi tror det var i Istanbul.
Med de premisserna hade jag som avkomma försökt med ett autosomalt DNA-test :) .
 
Om det finns risk att personen i fråga har dött kanske man kan ringa folkbokföringen och höra.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 701
Senast: MML
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
25 236
Juridik & Ekonomi Hej. Jag hoppas att här finns några som mer kunskap än mig i hur polisen hanterar den här typen av situationer. Vi har fått mycket...
Svar
14
· Visningar
2 361
Senast: Rosett
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 598
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp