Bukefalos 28 år!

Hur hittar man virus ?

KisseNova

Trådstartare
Jag vet att jag har fått in virus via msn pga dessa jobbiga länkar som skickas runt.

Har en bra virusprogram men enligt den finns det inget virus. Skriver med en tjej på msn nu där hennes program hittar viruset (samma virus) men mitt program hittar det inte. Har fått höra av många att just mitt virusprogram ska vara det bästa, och ja det fanns installerad redan innan viruset kom in i datorn.

Hur hittar man virus som inte vill hittas ??
 
Sv: Hur hittar man virus ?

är det detdär viruset som man kan få via msn? om det är det så har jag med det :S

vad har du för virusprogram? det finns sånna supervirushittare som spybot tror jag det heter som vi har som hittar många virus som ligger dolt i datorn. men jag är ingen expert, utan har fått massa hjälp av syrrans pojkvän när vi fick en massa trojaner.
 
Sv: Hur hittar man virus ?

Jag vet att jag har fått in virus via msn pga dessa jobbiga länkar som skickas runt.

Har en bra virusprogram men enligt den finns det inget virus. Skriver med en tjej på msn nu där hennes program hittar viruset (samma virus) men mitt program hittar det inte. Har fått höra av många att just mitt virusprogram ska vara det bästa, och ja det fanns installerad redan innan viruset kom in i datorn.

Hur hittar man virus som inte vill hittas ??

När uppdaterade du ditt antivirusprogram? du ska kanske söka efter det med SpyBoot eller AdAware också...
 
Sv: Hur hittar man virus ?

Nu kanske inte detta är säkert men har läst att viruset försvann då de bytte lösen på sin msn alt. avinstallerade msn, gjorde en viruskoll o sedan installerade om msn.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag fick reda på att jag har en liten hörselnedsättning på ena örat redan för 25-30 år sedan, beskedet kom då som en överraskning. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 654
Senast: hastflicka
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 339
Senast: Enya
·
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
Svar
15
· Visningar
952
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 726
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp