Bukefalos 28 år!

hur känns navelbråck?

bengeten

Trådstartare
En kompis kände något vid naveln på sin katt..En hård liten "knöl" på navelns plats. Kan navelbråck vara hårt? Har för mig att navelbråck är mjuk:crazy:

Eller kan katter ha "utåtnavel"?
 
Sv: hur känns navelbråck?

Kattens navel brukar man ju inte känna utan bara se. Även om det skulle handla om en "utåtnavel" ska den ju inte vara hård. Hur ser det ut?
 
Sv: hur känns navelbråck?

Kattens navel brukar man ju inte känna utan bara se. Även om det skulle handla om en "utåtnavel" ska den ju inte vara hård. Hur ser det ut?

när jag kollat på den syns de inget, bara känns om man känner noga... på besiktning är katten som jag förstår ua...
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en katt som vantrivs som innekatt och har en kompis uppe i Norrland som jag känt i många år som behöver en stallkatt. Min katts...
Svar
2
· Visningar
520
Senast: ufot
·
Katthälsa Någon som behandlat sin katt med Atopica kapslar? Vi har nämligen lite problem.. Katt behöver det pga pancreatit och enterit. Stått på...
Svar
7
· Visningar
424
Senast: Sol
·
Kropp & Själ Jag använde ett par örhängen från hm i ish 2 dagar innan hålen började bli inflammerade o såriga så jag tog ut dom och kände på...
Svar
6
· Visningar
594
Senast: Hellhound
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 864
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundlucka
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp