Hur lär sig ungar nu för tiden?

Status
Stängd för vidare inlägg.

arabia

Trådstartare
Var på Skara sommarland med lillgrabben o hans kompis igår, allt var trevligt o ungarna hade roligt. Grabbarna 9 år köpte lite fina saker till sina flickvänner. men i bilen påväg hem blev jag helt förstummad när jag från baksätet hör dessa grabbar prata o "dildos", när jag var 9 visste då inte jag vad en dildo var. Lite generat frågade grabbarna om de var medvetna om vad det var för något, o jo visst visste dom det, en gummisnopp svarade de samtidigt. Hur lär dom sig sånt i så tidig ålder nuförtiden?
 
Sv: Hur lär sig ungar nu för tiden?

Flickvänner??? Har nioåringar sådana nuförtiden? *känner mig extremt gammal*
När jag gick i skolan började folk fråga chans och bli ihop på mellanstadiet, och nej, jag visste inte vad en dildo var i den åldern. Visste knappt hur man hade sex heller :o
 
Sv: Hur lär sig ungar nu för tiden?

Tja, världen tycks ha blivit mindre nu för tiden. Man vet mer om "allt" jämfört med förr. dessutom, det som var onämnbart förr är inte längre det, gränserna för vad man talar om/ser/visar tycks ha flyttats flera steg. Jag minns inte när jag lärde mig vad en dildo var men på något sätt lär man ju sig allt sådant ändå...
 
Sv: Hur lär sig ungar nu för tiden?

öppna en kvällstidning eller zappa dig genom en kvälls tvsåpor....
(ag kommer minsann ihåg när man generad (och livrädd) tittade i fuktiga porridngar i en koja ute i skogen...
 
Sv: Hur lär sig ungar nu för tiden?

Jag tycker det är skrämmande jag, att 9åringar vet så mkt om sex.
 
Sv: Hur lär sig ungar nu för tiden?

har jag sagt att det inte är det? Du frågade hur de kunde veta, och jag svarade.
 
Sv: Hur lär sig ungar nu för tiden?

ja jag kommer ihåg när man lite generat ensam ville sitta och titta på "Bullen" utan föräldrarnas närvaro, kommer ihåg att en klasskompis (kille) tyckte att det var så pinsamt för att hans mamma hade kommit in meddans det sändes.. och herregud, Bullen, det är ju vardagsmat numer!!! :smirk:
 
Sv: Hur lär sig ungar nu för tiden?

hahahahah men fy!
Jag lärde mig vad en dildo var när jag gick i 5-6an!
Mina barn ska bara få lära sig hur man mockar ett stall å går ut med hunden :angel: ;)
 
Sv: Hur lär sig ungar nu för tiden?

Haha åååh ja Bullen! Man ville så gärna titta å lära sig, men så kom föräldrarna och satte sig brevid, och man blev plötsligt väldigt obekväm å började skruva på sig samtidigt som man skulle verka oberörd. :D
 
Sv: Hur lär sig ungar nu för tiden?

En av min dotters kompisar sa i bilen på väg till aktivitet så här:
"min mamma är så snuskig, hon har en hel låda full av lössnoppar" :D

De andra 9-åriga flickorna hängde inte med alls.... :smirk:

Gissa vad jag tänker på när jag möter mamman :angel:

(Mina barn 8 och 9 vet fortfarande inte riktigt hur barn blir till....) ;)
 
Sv: Hur lär sig ungar nu för tiden?

Min sjuåring satt med två av sina kompisar (6 & 8 år) för någon månad senoch pratade om att vara kär. Ungefär såhär lät det:

Ena kompisen: Men visst kan bara en tjej och kille vara kära...inte kan en kille och en kille vara kära heller?
Min pojke: Jodå kan dom visst!!!
Kompisen igen: Ne he klart dom inte kan
Sonen: Joho för då heter det BÖG (jättehögt det sista)

Sen så fortsatte diskussionen om giftemål och bögar och om flickor med kunde vara kära i flickor och vad det hette *S* gissa om jag först blev hemskt förvånad sen full i skratt.
 
Sv: Hur lär sig ungar nu för tiden?

MissX skrev:
En av min dotters kompisar sa i bilen på väg till aktivitet så här:
"min mamma är så snuskig, hon har en hel låda full av lössnoppar" :D

:D :D :D :D :rofl: :rofl: :bow: :bow:
 
Sv: Hur lär sig ungar nu för tiden?

i den åldern hade jag då ingen aning om vad dildos var. Visst frågades det chans och sånt i den åldern, men man gjorde ju knappt något mer än höll handen och kanske en puss på kinden eller liknande.. Men som någon annan skrev så är det bara att öppna någon kvällsblaska eller kolla på TV så får man lite hum om det.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Min äldsta dotter är nyligen fyllda åtta år. Hon har alltid varit en ganska orolig själ. Kolik som bebis, sov (sover) dåligt, vaknade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
20 594
Senast: Zewz
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok När jag jobbade med att stärka min självmedkänsla så var det vissa saker som fick mig att titta tillbaks på min barndom. Annars har jag...
Svar
12
· Visningar
2 130
Senast: cassiopeja
·
Relationer Älsklingen hade bokat julbord åt oss i god tid. Dagen innan hade en av hennes väninnor frågat om hon fick hänga på vilket jag inte hade...
Svar
10
· Visningar
870
Senast: Fille
·
Hästhantering Skrev tidigare en tråd angående min valack som försökte betäcka annan valack vid ihopsläpp. Han har lugnat sig markant sedan dess, men...
2
Svar
30
· Visningar
2 572
Senast: Yrja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp