Hur viktigt är sex i relationer?!

@tanten men då är det väl mer att det är obesvarat som är hemskt, inte själva förälskelsen i sig
Kanske?

Jag är nog inte rätt person att uttala mig eftersom jag aldrig varit besvarat förälskad.
Älskad men inte förälskad. Det väntar jag ännu på.

Så för mig har all förälskelse hittills varit vidrig.
 
Nu verkar tråden ha övergått till ett annat tema kanske men jag ville bara skriva att jag också känner igen att folk lägger sig i en jäkla massa och dömer om de får veta att man har sex mindre än normen.
Jag vill inte ens att en del av mina vänner ska få veta hur ofta/sällan jag och min sambo har sex för jag är trött på att möta reaktionerna.
 
Jag vill inte ens att en del av mina vänner ska få veta hur ofta/sällan jag och min sambo har sex för jag är trött på att möta reaktionerna.

Vad tråkigt att folk alltid ska tycka så förbenat!

kl
Jag pratar aldrig om mitt sexliv överhuvudtaget med mina bekanta eller polare. Det känns enbart som min & sambons grej, privat liksom. Lika lite som jag sitter & berättar grejer han pratar med mig om i förtroende, typ. Det är mellan oss - vare sig sexet är helt fantastiskt & hela tiden eller tvärtom.
 
@Sörlatungu ja verkligen. Jag är inte heller den som pratar särskilt öppet om mitt sexliv och som sagt, ännu mindre om vissa saker eftersom en del människor inte kan låta bli att tycka om saker de inte har med att göra.
 

Liknande trådar

Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 190
Senast: Whoever
·
Relationer Bakgrund: Tillsammans 12 år Gifta 9 år Två barn (4 år + 16 mån) Hus Vi har sedan några år tillbaka (4-5 år) haft mycket konflikter och...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
15 390
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 934
Relationer Lååångt om min krångliga mor-dotter relation. Har i över ett halvår nu haft paus från min mor. Efter ännu ett storbråk så kände jag att...
Svar
13
· Visningar
2 633
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp