Bukefalos 28 år!

Husse.se någon?

S

_Svampbob_

Jag har fått hem en broschyr från Husse och funderar på att beställa mat och sand till mina kissar därifrån för att slippa släpa från affären, men då det är ett för mig mer eller mindre okänt företag så vill jag gärna höra lite vad andra tycker först. Har ni beställt foder/sand därifrån? Vad tyckte isåfall katterna och vad tyckte ni själva om kvalitet, pris, leveranser etc...
 
Sv: Husse.se någon?

Maten har jag hört inte är något vidare. Sanden använder jag och den är okej. Den grå då, den för 219. Har den vita nu då den grå var slut på lagret, den är lättmockad, men inte så bra på att dölja lukt. Så det blir den gråa igen.

Priset på sanden är väl okej, jag tycker dom har ökat lite väl mycket på sista tiden. Leveranserna har funkat kanon på alla ställen jag bott! Jag har hört att flera har problem med Postens leveranser när dom köper från t.ex Foderbilen (föraren går inte ens in och kollar om nån är hemma och köparen får ändå hämta ut allt på utlämningsställe) så jag är glad över att Husse sköter sina leveranser själva. Det gör att åtminstone här ställer dom sanden utanför min dörr och lägger en faktura med. Dom jag köper av vill inte hantera pengar själva, men jag vet inte hur andra gör. Kanske får man betala kontant några gånger och sen går det med faktura.
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 502
  • Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
1 946
Senast: Görel
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 853
Senast: fejko
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 259
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp