Bukefalos 28 år!

hyra ut stallplats

Sv: hyra ut stallplats

Kl

Kraftfoder är sådant man vill råda över själv som hästägare. Visst, bra för de hästar som kan äta havre (som i det här fallet) men hur många kan göra det i dagsläget? Grovfoder får gärna ingå. Är osäker på vilket pris som är lämpligt, men som tidigare stallägare med kontakter så har jag hö och strö för 500-600 kr i månaden. Mjaa, 1500 kr i månaden för ett läge som ts. Utan kraft. Det beror lite på vilket omfattning man hade tänkt att hyra ut stallplatser på tycker jag. 2000 utan kraft med närhet till ridhus, exkl. kraft är jag villig att betala.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 345
Senast: Cattis_E
·
Hästmänniskan Hej! Har en tjej som hyr in sin häst hos mig på lösdrift. Då det var väldigt spartanskt till en början fick hon en hyra på 1000kr/mån...
2
Svar
28
· Visningar
5 389
Anläggning Jag har varit inne på att bygga lösdrift hemma men har nu fått möjligheten att ta över ett litet stall istället och då kommer jag...
Svar
2
· Visningar
1 786
Senast: Stekspaden
·
Anläggning Hej! Ni som är inackorderade eller har inackorderingar.. Har funderingar kring både prissättning och formulering.. Jag har2 st...
2
Svar
31
· Visningar
2 844

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kastrera ja eller nej
  • Hur valde ni uppfödare?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp