frågorna skall besvaras HÄR!!
Man ska inte behöva öppna en länk till annan sida för att få svar!
Skriv en sammanfattning här, SEN kan man lämna en länk till sida där man kan läsa ännu mer!

Följande är kopierat från sidan ifråga:
Capitol – Caletto II – Calypso I

Faderslinjen har lämnat många topphästar såsom Classic Touch, Cartagho och Carentino.
Indoctro har mycket god typ och utstrålning och var själv som unghäst vinnare av bruksprovet, vinnare av hingstturneringen, Holländsk mästare bland fyraåriga hopphästar, bästa 6-åriga hopphästen vid Turnier der Beste i Munster, han vann kvalen till Bundeschampionatet och var 6:a i finalen. Var också 6:a i VM för 6-åringar. Under 1 års internationell hoppning hade han stora framgångar på hög nivå: 1:a i Munster hingsthoppning, 4:a i Audi Cup i Bremen, 4:a i Audi Cup i Hamburg.
Indoctros avkommer håller mycket hög exteriör kvalitet, vilket visat sig hos hans avkommor tex. Operett, Ocinthe och Noblesse – alla provinsvinnare på stopremiering. Olympia – Holländsk vinnare för ston och Orame – vinnare av hingsttävlingen i Den Bosch 1999. Dessutom har Indoctro 7 godkända söner, däribland No Limit och Orame som båda vann sina bruksprov.
Indoctros avkommor är också mycket framgångsrika på hoppbanan. De äldsta blir nu sju år och är varje år i topp på unghästchampionaten. Kända är bl.a: No Limit, Nothing to Lose, Nike, VDL Onlinem VDL Orestus, Nifenia, Hertel Nero, Meatlof (tvåa i Holländska Mästerskapen för femåringar och som sexåring mycket framgångsrik internationellt), VDL Martiago, VDL Masserati (vinnare av 6-årsmästerskapet för nord- mellan- och sydamerika), Mc Cloud (3:a i svenska mästerskapen för 6-åringar). På 3-årsmästerskapen har Indoctro två år i rad haft flest avkommor och 1999 var hans avkomma Orlando segrare.
Indoctro blev preimerad KEUR 2002.

Bilder kan du se där...
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hej! Jag söker efter info och ev. bilder av Faxi från Hunnamåla (f.2008) från hans yngre år eller info om hans släkt. e. Ögri från...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: em_
·
  • Artikel
Hej! Letar efter äldre bilder av New Forest-valacken Hembys Karamazov "Kalle" (f.2010) e. Miclas Activ u. Hembys Inanna Letar...
Svar
0
· Visningar
329
Senast: em_
·
Foder & Strö Man skall höra mycket för öronen trillar av. Senaste påståendet jag har hört är att betfor enligt en bekant inte skulle vara bra för...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 636
Senast: MiniLi
·
Samhälle Jag har för några år sedan åkt förbi Dragongate i Älvkarleby. Men inte stannat. Jag har googlat runt nu men inte hittat någon uppdaterad...
Svar
17
· Visningar
1 156
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp