Status
Stängd för vidare inlägg.
Det är inte så mycket jag kommer till skott med överhuvudtaget men en promenad om dagen får jag avklarad i alla fall. Sen har jag börjat med att ställa mobilens alarm som påminnelse till att jag ska yoga. Så det har blivit av två kvällar på rad och båda nätterna efteråt har jag sovit som en stock :up:. Jag behöver nog det där, både yogan och sömnen.

I lördags fick jag ändan ur och gick ut och käkade på kvällen och tittade på folk. Runt halv tolv började folk bli så packade att jag kände att det inte var min kopp te längre och då åkte jag hem. Men det var skönt att få komma ut en sväng i alla fall.

Sen har det blivit bestämt att jag åker till Stockholm och går på hästshowen nästnästa fredag. Jag har köpt biljett. Det känns lite vanskligt och jag vet inte hur långt orken räcker men jag gör ett försök i alla fall.

Det är meningen att jag ska gå upp i halvtid nästa vecka. Hur det kommer att gå vet jag inte. Men jag åker i alla fall och jobbar på kontoret fredag nästa vecka. Sen kan jag vila hela eftermiddagen innan det är dags att gå på hästshowen på kvällen.

Nu tänkte jag i alla fall komma till skott med att åka till Ica och köpa lite mat. Jag lagar fortfarande inte mat själv så det blir något färdigt igen. Men jag tänkte i alla fall åka till återvinningen i samma veva och göra mig av med lite sopor. Jag tror det behövs :grin:. Och så har jag fått ändan ur och flyttat mina fuchsior från verandan till jordkällaren. Det har än så länge inte varit några minusgrader på verandan men det har varit nära några gånger och jag har varit på gång med dem en tid nu, men inte kommit till skott förrän nu då. Jag hoppas de överlever i jordkällaren. Det var +5 grader där nu. Mellandörren är fortfarande inte fixad. Karmen är klar så den behöver "bara" monteras. Det återstår att se om jag får det fixat innan det blir kallt på riktigt.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Förra helgen drog ner mig i en rejäl grop som jag inte trodde var möjlig. Jag hade ingen aning om att en marknad kunde dränera en på så...
Svar
1
· Visningar
783
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 063
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Dagbok Jag lyckas inte gå promenad varje dag. Det blir i bästa fall någon enstaka gång i veckan. Jag lyckas inte borsta tänderna varje dag...
Svar
15
· Visningar
758
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 108
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp