Bukefalos 28 år!

Inställd ridlektion

Status
Stängd för vidare inlägg.
Pga en strasslande svanskota :cry:
Men får vila upp mig (haha, de som känner mig förstår det roliga) och satsa på nästa veckas lektion som är repetition av bakdelsvändningar

Fick iallafall för en gång skulle se dottern rida, hon fick en av stallets fjordingar, en av de tre båtflyktingar som huserar på ridskolan under höst till vår.
Meja gick väldigt väldigt bra, ö-vistelsen hade gjort henne gott.
Hela gruppen har blivit så duktiga, LE har gjort ett kanonjobb.

Blev sittandes och bladdarade lite med en farmor till dotterns ridkompis så jag missade min egen grupps lektion, hann se lite i slutet bara.

På söndag är det tävling och jag är som vanligt alltid ute i sista minuten med alla förberedelser.
Saknar dessutom ett gäng funktionärer, men men det brukar lösa sig och ändan den har två :rofl:
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har inte haft den minsta tid att sätta mig ner och skriva om förra veckans ridlektioner, då mitt schema har varit fullspäckat varje...
Svar
0
· Visningar
883
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Att komma till ridskolan och se att jag får sitta en lektion till på min fina vita springare Dell kändes nästan osannolikt! Vilken...
Svar
0
· Visningar
522
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok På grund av att min skadade/inflammerade axel börjat göra allt mer ont så gjorde jag ett bryskt avbrott i all styrketräning...
Svar
0
· Visningar
614
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Bara en enda ridlektion denna vecka också, och jag vet att det är bra för min arm men det känns lite futtigt... Nästa vecka är jag dock...
Svar
0
· Visningar
601
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp