Inte bara nätdejting del 7 :)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Snubbelfot skrev:
Av ren nyfikenhet, hur vill du själv helst ha en första sonderande träff?
Med reservation för att jag missförstod frågan (i så fall får du hojta till) så kan en kaffe (om jag slipper dricka kaffet) vara helt okej som en första träff, eller ta något att äta, eller gå en promenad eller... Egentligen är det inte vad som görs som är det viktigaste, jag kommer vara kräkfärdig oavsett. Men jag inget intresse av att träffa någon efter fem mail där vi utbyter artigheter. Min nyfikenhet kommer inte vara tillräckligt stor för att jag ska övervinna min rädsla. Sen vet jag att det finns många som vill träffas snabbt för att se om det finns något där, och som sagt, det är okej men inget jag skulle klara av i dagsläget.

.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har köpt ny mobil och har gjort en överföring/kopiering från den gamla till den nya mobilen. Nu till den superkorkade frågan...
Svar
7
· Visningar
312
Senast: Sharpless
·
Juridik & Ekonomi Är otroligt dålig på detta o aldrig sålt eller köpt bostad innan. (en gång bara såklart på nuvarande bostad) Kan ngn reda ut mina...
2
Svar
20
· Visningar
522
Senast: gullviva
·
Skola & Jobb Svårt få till en vettig rubrik. Men hur fungerar det egentligen i följande scenario: Fast heltidsjobb. Sjukskriven 50% sen flera år...
2
Svar
20
· Visningar
959
Hästvård Det är så mycket diskussioner om tillskott hit och tillskott dit, men jag hade velat skicka in ett tex träckprov för att checka av...
2
Svar
33
· Visningar
1 928
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp