Bukefalos 28 år!

Ischias besvär

Sv: Ischias besvär

Man ska ju inte köra med tens när det kan vara en inflammation, och det är det ju med all säkerhet med tanke på att jag har flertalet frakturer.

CK, skönt att du blev bra iaf! Usch jag hoppas verkligen inte att detta tar 2 år :nailbiting: Jag har dock inte haft det lika illa med smärtan ner i benen, där är det helt hanterbart än så länge iaf. Men jag mår väldigt olika från dag till dag. Jag har haft några dagar helt utan smärta, och några där jag skulle kunna göra vad som helst för att bli av med smärtan.
 
Gnäller lite! Idag är en såndär dag där jag har skitont i hela skinkorna. Det strålar ner i benen med.

Gah! Kan det inte bara sluta?! Jag har ju inget ont i själva ryggen där frakturerna har varit, utan bara nedanför. Knarkar muskelavslappnade betydligt mer än jag borde, men det är det enda som hjälper, och jag är trött på att ha ont!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 247
Senast: __sofia__
·
Samhälle Min mor ramlade av hästen illa i November. Hon slog sig på rumpan/höften. Vi åkte in efter några dagar då det inte blev bättre. Röntgen...
2
Svar
30
· Visningar
4 357
Kropp & Själ I början på förra året började jag må dåligt och sökte mig till vc. Jag fick en samtalskontakt som jag träffade en tid. I höstas tyckte...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 905
Senast: vtok
·
Kropp & Själ Kan vi människor får knäledsinflammation som hästar? Hur känns det? Hur känns det att ha problem med menisken? Är återigen hemma från...
2
Svar
20
· Visningar
2 178
Senast: kryddelydd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp