Bukefalos 28 år!

Jag känner mig diskriminerad av H**ks! - Lena Furberg brodyr bara för ponny.

Sv: Jag känner mig diskriminerad av H**ks! - Lena Furberg brodyr bara för ponny.

Du har en bild som jag vill ha på ett schabrak, och skulle ge vad som helst för att få se ett sånt! Den passar mig och min älskade häst alldeles alldeles förträffligt!!
Det är den bilden som travar och ryttaren skumpar i luften och hängeri tyglarna :D Så otroligt cool :)

Jag tror att fler än jag skulle köpa ett sånt schabrak :rofl:

Jaaaaaa :D!
 
Sv: Jag känner mig diskriminerad av H**ks! - Lena Furberg brodyr bara för ponny.

Du vet vilken jag menar? Hästen är brun och det är den som travar och inte bilden :angel:

Ryttaren ser ut att skaka sönder tänderna och verkar ha svårt för att sitta ordentligt och hästen ser överlycklig ut :bump:
 
Sv: Jag känner mig diskriminerad av H**ks! - Lena Furberg brodyr bara för ponny.

Nu är det på gång! Vad vill ni ha??????? Motiven främst (jag bestämmer inte färger etc).
Ös på, men det är bråttom! :bump::laugh:

Dressyrhäst i levad, nån lite kraftigare modell av häst/ponny.

Den här är vacker: http://media.photobucket.com/image/lena furberg/erikslundsstuteri/Garant/garant0001frm.jpg

Underbar (fast kanske i färg och utan tomte) http://www.lenafurberg.com/shiresnow.html


Tänk ett snyggt vitt eller cremefärgat tävlingsschabrak för dressyr med en vacker lusitano på! Jag hade köpt 2 direkt! :love:


Och även om du inte påverkar färger så önskar jag mer jordnära/klassiska färger, inte rosa/ljusblått och neonaktiga. Så att det passar på vuxna bättre, eller helt enkelt inte ser så tacky ut.


Jag bara älskar dina bilder! Nästan synd att man är för gammal för att ha hästplanscher på väggarna. Kanske får beställa ett porträtt istället!
 
Sv: Jag känner mig diskriminerad av H**ks! - Lena Furberg brodyr bara för ponny.

lät som en bra idé, ngn dressyrinsperirad pålle...och då inte i allroundschabrak utan i dressyrschabrak! och kanske en hoppinsperrerad i allround eller hoppmodell på schabrak då...

Detta tycker jag är en toppenidé :bump:

Likadant med shirehästen, den är jättefin.
 
Sv: Jag känner mig diskriminerad av H**ks! - Lena Furberg brodyr bara för ponny.

Ställer mig till skaran som givetvis tycker att L.F´s fina alster ska finnas i häst strl och inte bara för ponnys och i lite andra färger än bara rosa och blå.
Svart,Grått,Vitt,Vinrött..
Lösa märken med olika motiv och bakgrundsfärger för att sy fast tycker jag ska produceras till kunderna.

Mer L.F konstverk till det vuxna hästfolket!! :love::bow::love:
 
Sv: Jag känner mig diskriminerad av H**ks! - Lena Furberg brodyr bara för ponny.

En liten rund småsur Mulle-häst på dressyrschabrak i full storlek! :love:
 
Sv: Jag känner mig diskriminerad av H**ks! - Lena Furberg brodyr bara för ponny.

Ställer mig till skaran som givetvis tycker att L.F´s fina alster ska finnas i häst strl och inte bara för ponnys och i lite andra färger än bara rosa och blå.
Svart,Grått,Vitt,Vinrött..
Lösa märken med olika motiv och bakgrundsfärger för att sy fast tycker jag ska produceras till kunderna.

Mer L.F konstverk till det vuxna hästfolket!! :love::bow::love:

JAAA! Jättebra idéer! Stryka-på-märken!
 
Sv: Jag känner mig diskriminerad av H**ks! - Lena Furberg brodyr bara för ponny.

Du har en bild som jag vill ha på ett schabrak, och skulle ge vad som helst för att få se ett sånt! Den passar mig och min älskade häst alldeles alldeles förträffligt!!
Det är den bilden som travar och ryttaren skumpar i luften och hängeri tyglarna :D Så otroligt cool :)

Jag tror att fler än jag skulle köpa ett sånt schabrak :rofl:

Ja jag med! DEN bilden skulle jag verkligen vilja ha på ett schabrak!:bump::bump:
 
Sv: Jag känner mig diskriminerad av H**ks! - Lena Furberg brodyr bara för ponny.

Gillar även motiven på de schabraken med bockande och stegrande ponny som fanns för några år sedan:). De motiven får gärna komma tillbaka, eller liknande.
Tycker nog faktiskt att det skulle bli bäst med häst i aktion. Tex en ponny i full galopp , där alla 4 hovar är över marken?:love: På dressyr schabraken kanske man kan ha en häst som "svävar fram" i piaff?
 
Sv: Jag känner mig diskriminerad av H**ks! - Lena Furberg brodyr bara för ponny.

Det är verkligen synd att de bara finns i små storlekar... om inte annat så rider ju inte alla barn/ungdomar ponnyer. Vore roligt med en kollektion för storhäst också!
 
Sv: Jag känner mig diskriminerad av H**ks! - Lena Furberg brodyr bara för ponny.

En töltande islandshäst med lång fladrande man.
En svart vacker häst som stegrar.
En bus tjock ponny som bockar.
Och den där bilden några nämnde ovan, travande häst med ryttare som stutsar ovanför hästen, den bilden är grymt rolig:)

Alla bilder du ritar blir så himla fina:love:
 
Sv: Jag känner mig diskriminerad av H**ks! - Lena Furberg brodyr bara för ponny.

Sagohästar förstårs! :love:

(Gärna svarta, vita, olivgröna & marinblå schabrak!!)

Skulle också vilja ha en bild med ett divigt sto, Prinsessan Sockersöt 2010 liksom! :love::devil:

Det skulle passa min fuxa! :D
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Matskålar utan nickel
  • Optimala foderrutiner?
  • Ny valp med katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp