Bukefalos 28 år!

Jag ska ställa ut.....

martha

Trådstartare
...min valp i sommar :eek:
om besiktningen är ok ska jag hämta honom till veckan och så har jag bestämt att jag ska ställa ut honom i Ransäter i sommar, han är född 26 januari och utställningen är 30-31 juli...är det så att dom måste vara 6 månader??
Min fd granne som föder upp slätfox blev helt chockad :eek: över att jag köpt en renras :rofl: men han skulle hjälpa mig med allt och kanske ställa ut åt mig också ( som jag hört att inte vilken "lallare" somhelst kan göra :angel: )

Kul sa martha....men det blir nog bara Ransäter för oss iallafall....kanske karlstad...på sin höjd :D
 
Sv: Jag ska ställa ut.....

Vad roligt!
Har jag vägarna förbi ska jag komma å hejja på dig.

:banana:
 
Sv: Jag ska ställa ut.....

Men det är klart han blir.
Och BIR åxå! :bump:
 

Liknande trådar

Äldre Nu behöver jag er hjälp! Det handlar om ombildning av hyresrätt till bostadsrätt. Det är ett väldigt långt inlägg men jag är tacksam...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
10 572
Senast: cherie
·
Gravid - 1år Jag är inte så jätteaktiv här inne. Skrev en del i somras när jag var gravid men har sen haft fullt upp med barn och hästar. Nu måste...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 708
Senast: Hiddeous
·
S
Hästvård Okej, jag ska försöka hålla mig kortfattad men ändå få med det mest relevanta. Jag har haft min häst ända sen inridningen (alltså i 7...
Svar
18
· Visningar
2 162
Träning Jag har 2 barnbarn här på sommarlovet. De är 10 o 12 år. Vi föder upp ridponnyer men har inga f n lämpliga för dessa barn att rida på...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
9 664
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp