Bukefalos 28 år!

Jag vill ha en "bajssugare"

mariajonsson

Trådstartare
Ja, till och med jag fattar att det inte kan heta det. :D Ni vet en sån jättelik damsugare som man kan suga hästskit med i hagen. Jag känner att det är nåt jag verkligen skulle behöva. Men vad heter en sådan tingest? Jag har googlat på det mesta jag har kunnat komma på men utan resultat.

Så är det någon som vet så blir jag jätteglad!

Maria
 
Sv: Jag vill ha en "bajssugare"

Tror den heter paddocvac men är ej helt säker kan vara mellanslag mellan paddoc och vac
 
Sv: Jag vill ha en "bajssugare"

Jag brukar alltid få upp en annons om dom när jag söker på "nordsvensk" på Blocket. :p
 
Sv: Jag vill ha en "bajssugare"

http://www.betesrenser.se/cub.php

Fördelen med denna är att man slipper sitta och hålla hela slangen själv. Det är lungt nog som det är, så man är glad för upphängningsarmen när man hållit på ett tag ...

Den rymmer mycket också, och det behövs, för man blir väldigt varse om hur mycket en häst kan skita på en dag.
 
Sv: Jag vill ha en "bajssugare"

KL

Någon som har erfarenhet av hur den ær att anvænda i boxen?
Går det något snabbare?
 

Liknande trådar

L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 799
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
861
Senast: Rosett
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag vill bara skriva här och berätta mitt nya namn. Men ja som ni ser att mitt användar namn är bytt också så är det för att jag ska...
2
Svar
34
· Visningar
2 988
L
  • Artikel
Dagbok Jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär för att det är mera djupa tankar och så och jag vill inte blanda hop det med liksom...
Svar
15
· Visningar
1 382
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp