Jag vill se...

1-080_28083025.jpg


Lite mörk, men det ska det ju vara i Luciatåg.

Jag fortsätter lite på samma spår och vill se ett julpyntat stall (gärna sånt där riktigt stämningsfullt där hästarna tittar ut från boxarna).
 
1-080_28083025.jpg


Lite mörk, men det ska det ju vara i Luciatåg.

Jag fortsätter lite på samma spår och vill se ett julpyntat stall (gärna sånt där riktigt stämningsfullt där hästarna tittar ut från boxarna).
Ååååh, varför fotade jag inte när jag var i stallet innan? :angel:
 
Ja, varför?
Men än är det inte för sent, du ska ju säkert dit fler gånger ;)

Grejen med julpyntat stall är väl att det oftast måste fotas direkt då det sällan är lika fint dagen efter ;)
Min lyckades massakrera sitt pynt under första natten det satt uppe och jag kunde inte fota kvällen innan då batteriet på mobilen dog. HATA IPHONE!! :rage::banghead:
 
Grejen med julpyntat stall är väl att det oftast måste fotas direkt då det sällan är lika fint dagen efter ;)
Min lyckades massakrera sitt pynt under första natten det satt uppe och jag kunde inte fota kvällen innan då batteriet på mobilen dog. HATA IPHONE!! :rage::banghead:

Men det är ju det som är charmen med att ha djur, man får göra om och göra om och göra om......... :D
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2
Svar
28
· Visningar
2 896
Senast: bobbbo
·
Fritid Jag stickade lite som barn och har stickat en och annan halsduk med bara räta maskor och det är ju inte så avancerat (vad jag minns)...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
3 614
Senast: vilde
·
  • Artikel
Hästnyheter Efter de bilder som publicerades igår där flera hästar på en dressyrtävling hade blåa tungor som visar på syrebrist vill nu Svenska...
Svar
0
· Visningar
143
Senast: Gunnar
·
  • Nålad
Avel Här är födelseannonserna för årets föl. Lägg in en bild och skriv gärna ras och stam, det är många intresserade av. Observera att detta...
Svar
2
· Visningar
495
Senast: thoora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp