Status
Stängd för vidare inlägg.
E

Elric

Farsa
Äntligen har man blivit pappa :banana:
Vi fick en kille på 2860gr, så nu håller han på att äta upp sig.
 
Sv: Jippi

Jättestort Grattis till er!! Jag har funderat på hur det gick för er!! Min grabb vägde 2000 gram mera... Och han håller oxå på och äter upp sig... :D
 
Sv: Jippi

Våran lilla prins får namnet Emil, Blont hår och redan alldeles busig, håller mig vaken om nätterna :smirk:

Det är ju vår första så vi får öva alla tre. Grabben är ju lik mig Nattuggla redan nu bådar inte gott inför framtiden.

Nanne/ :banana:
 
Sv: Jippi

Har också en Emil (18 mån) alldeles lagom busig, fast farmor tyckte att det var en lite väl stor risk att ta att ge honom detta namn.
 
Sv: Jippi

Han var en Emil när han kom ut. Vi hade några andra namn på "G", tja mest tjejnamn då jag var helt övertygad om att det var en liten "sessa"

Nanne/
 
Sv: Jippi

Nä men Grattis :banana:

Vad fort tiden går, jag tyckte det var alldeles nyss ni var så ledsna. Skönt att ni fått en fin pojke!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Började nytt jobb idag efter att ha varit hemma ett tag. Sambon jobbar helg så han är ju hemma när jag jobbar. Dottern vaknade strax...
2
Svar
34
· Visningar
5 181
Senast: Hajfisk
·
Relationer Jag har efter några terminer i skolan äntligen hittat en person som är otroligt lik mig och jag tyckte vi fick en bra connection. Hur...
Svar
11
· Visningar
781
Senast: Lingon
·
Hästmänniskan Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Svar
5
· Visningar
288
Senast: MiniLi
·
Småbarn Lång historia kort men vi har ett barn fött nov 2021 som sovit dåligt sen han föddes. Han har utretts för alla möjliga saker men det...
2
Svar
24
· Visningar
1 863
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Hage
  • Lättare foderstrupsförstoppning

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp