Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Jippi

Snurrfian skrev:
Jättestort Grattis till er!! Jag har funderat på hur det gick för er!! Min grabb vägde 2000 gram mera... Och han håller oxå på och äter upp sig... :D

Räknar lite snabbt... och "gulp" :eek:

All heder åt dig som fixade det! :bow: :bow: :bow:

//Lambi, som själv inte haft någon över 3,5 kg, men är FULLT nöjd med det! :D
 
Sv: Jippi

Nu har han fått din gos, han är kanon nöjd.

Nanne & Emil
 
Sv: Jippi

Bubbla skrev:
Grattis! Äntligen!

Har också en Emil...farligt att ge dem det namnet... :p



Instämmer helt, mkt farligt. Men än så länge har inte lillasyster varit uppe i flaggstången. Men helt övertygad att om vi hade haft en så hade hon dinglat där för länge sedan.




GRATTIS
 
Sv: Jippi

Ingen fara, jag har mina förhoppningar om en liten snickarbod inom en snar framtid. :cool: i den här takten som sötlöken växer kan det inte gå fort nog

Nanne & Emil/ :banana:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Började nytt jobb idag efter att ha varit hemma ett tag. Sambon jobbar helg så han är ju hemma när jag jobbar. Dottern vaknade strax...
2
Svar
34
· Visningar
5 185
Senast: Hajfisk
·
Relationer Jag har efter några terminer i skolan äntligen hittat en person som är otroligt lik mig och jag tyckte vi fick en bra connection. Hur...
Svar
11
· Visningar
781
Senast: Lingon
·
Hästmänniskan Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Svar
5
· Visningar
292
Senast: MiniLi
·
Småbarn Lång historia kort men vi har ett barn fött nov 2021 som sovit dåligt sen han föddes. Han har utretts för alla möjliga saker men det...
2
Svar
24
· Visningar
1 868
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp