Bukefalos 28 år!

Julen rullar på. Jag har tittat/lyssnat på Kalle, ätit julmat och godis, eldat i både vedspis och kamin så jag har fått varmt även i vardagsrummet. La mig på soffan och min stora söta fluffiga katt kom och la sig på min mage. Och på datorn pågår en julkonsert.
 

God jul @Wille 🎅🏻🎄. Här avslutas kvällen med Sune på tv:n. Jag skulle vilja äta nåt gott ännu men är för mätt:meh:. Funderar på att värma lite glögg. Låter skönt hos dig med eld i både kamin och vedspis, och katterna som sällskap😍
 
God jul @Wille 🎅🏻🎄. Här avslutas kvällen med Sune på tv:n. Jag skulle vilja äta nåt gott ännu men är för mätt:meh:. Funderar på att värma lite glögg. Låter skönt hos dig med eld i både kamin och vedspis, och katterna som sällskap😍
God jul själv. 🎅 🎄

Här börjar det nästan bli för varmt i huset. Kanske dags att börja förbereda läggdags.
 
Har julklappsskam idag. Känner att jag får mer än jag ger. Fick en amaryllis från extrajobbet. Av mamma fick jag pengar till en varmluftspistol. Mig själv gav jag trisslotter. Och nu hörde grannen av sig och sa att hon skulle komma över med en present.

Blev lite mycket där känner jag.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 634
Senast: Tofs
·
  • Artikel
Dagbok Att skaffa katt har inte riktigt blivit som jag räknat med. Det har blivit bättre. Det finns alltid någon katt tillgänglig att gosa med...
Svar
18
· Visningar
1 406
Senast: tuaphua
·
  • Artikel
Dagbok Jag är uppvuxen med katter och har haft en katt själv också i vuxen ålder. Det har varit ganska lättsamt och enkelt och katten jag hade...
Svar
3
· Visningar
1 850
Senast: Zpunk
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det är lite märkligt hur veckorna fyllts på sistone. Varje vecka är det alltid något utöver jobb som ska göras. Det har varit diverse...
Svar
1
· Visningar
1 153
Senast: Korven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp