Kan inte sätta flera smileys på samma rad och inte skriva nåt efter en smiley

Det går inte att sätta markören efter den smileyn och fortsätta skriva så jag måste skriva klart hela texten och sen sätta in smileysarna.
När jag gör två smileys i rad så hamnar den andra på raden under. Såhär: O_o
:confused:
 
Det går inte att trycka på mellanslag efter en smiley heller eftersom det inte går att placera markören efter smileyn.
Det har inte alltid varit såhär men de senaste månaderna kanske, minns inte riktigt.
Surfar med Firefox och den är uppdaterad.

Provar med safari på telefonen i nästa inlägg.
 
Jag har samma problem med Firefox. Brukar gå att ta bort mellanrummet så båda smileysarna hamnar på samma rad och sedan maniskt klicka runt tills det går att skriva på en ny rad:D
 
Det går inte att sätta markören efter den smileyn och fortsätta skriva så jag måste skriva klart hela texten och sen sätta in smileysarna.
Har samma problem. Det finns ett trick: markera smileyn, sen går det att med pilen (som pekar höger) bläddra förbi. :)
 
Tyvärr är detta ett känt problem med textredigeraren som används av forumet. Den är buggig framförallt i firefox.
De som utvecklar forumet har pratat om att troligen byta till ett annat textredigeringsverktyg, men det är inget enkelt byte då den finns integrerad på så många platser i koden, så det lär ta lite tid att byta ut den.

Förhoppningsvis kommer det lite rättningar av de värsta problemen innan dess. Tyvärr är det väl färre och färre som använder firefox vilket leder att vissa struntar i att skriva kod som även fungerar i firefox.
 
Tyvärr är detta ett känt problem med textredigeraren som används av forumet. Den är buggig framförallt i firefox.
De som utvecklar forumet har pratat om att troligen byta till ett annat textredigeringsverktyg, men det är inget enkelt byte då den finns integrerad på så många platser i koden, så det lär ta lite tid att byta ut den.

Förhoppningsvis kommer det lite rättningar av de värsta problemen innan dess. Tyvärr är det väl färre och färre som använder firefox vilket leder att vissa struntar i att skriva kod som även fungerar i firefox.
Färre och färre använder firefox? :eek: Det är ju enda vettiga att använda :D Den är ju bra! På jobbet tex (vården) använder vi edge, men den krockar med mitt förstoringsprogram (ett hjälpmedel...) Zoomtext, firefox däremot fungerar ypperligt med det, chrome är ok, men lite gnisslig på sina ställen.
 

Liknande trådar

Bukefalos Flera gånger nu har det hänt att när jag gått in i nån tråd så finns mitt senaste inlägg kvar som utkast, fastän jag postat det redan...
Svar
3
· Visningar
173
Bukefalos Konstig rubrik kanske :) men när jag de senaste veckorna skriver via mobilen (android) så är inte raden med smilies, osv "på". Den är...
Svar
8
· Visningar
968
Senast: Krålus
·
Kropp & Själ Jag åt pasta med pesto och tomater. Tyckte det smakade lite som stallukt. :confused: Brukar ni också uppleva att saker smakar eller...
2
Svar
24
· Visningar
735
Senast: sjoberga
·
Relationer Många neurotypiska personer har en förmåga att "läsa mellan raderna" medan vi med autism oftast tar in det som faktiskt sägs eller...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
8 518
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp