Bukefalos 28 år!

Kan jag få bostadsbidrag?

Z

Zeta

Jag är arbetslös och har en dotter på 4 månader. Kan jag få bostadsbidrag och i sådana fall vart söker man det? Jag och min dotters pappa kommer förmodligen gå skilda vägar.
 
Sv: Kan jag få bostadsbidrag?

Du kan läsa allt om bostadsbidrag på försäkringskassans hemsida och även hitta blanketter du fyller i för att ansöka om bostadsbidrag!
 
Sv: Kan jag få bostadsbidrag?

Om du får höjd inkomst så måste du meddela Försäkringskassan det och ev betala tillbaks det du fått i bostadsbidrag.
Kan vara bra att veta...
 

Liknande trådar

Småbarn Försöker få dottern i säng vilket är fullt krig varenda förbannade dag. Jag blir tokig! Det ska skrikas, slåss, sparkas, härjas och...
Svar
4
· Visningar
1 027
Senast: julgrisen
·
Kropp & Själ Jag har under några månader varit sjukskriven 50%. Vid läkarsamtal beslutade vi om fortsatt sjukskrivning på 25%. Nu har jag läst min...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 355
Senast: Wille
·
Övr. Barn Mina båda döttrar, 8 och 10, åker buss till skolan. Planeringen för bussarna är en aning bristfällig så trots att det är 4 km till...
2
Svar
32
· Visningar
3 629
Senast: Eurydome
·
Mat Följer ett program där man kommer hem till privatpersoner som gör en 3-rätters meny. Det programmet finns i Sverige också i nästan samma...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
4 624
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp