Kan jag ge bort det här i present till min kollega?

Tervaleijona

Trådstartare
Jag jobbar på kontor och en av mina närmaste kollegor sedan 15 år tillbaka ska sluta. Vi umgås inte privat men har haft väldigt kul ihop på jobbet alla år och jag kommer verkligen att sakna hen. Vi har en allmän presentinsamling men jag skulle vilja ge hen en extra ploj-present. Hen är i 40-årsåldern och enligt hen själv är den nya arbetsplatsen lite ”omodern” och inte så digitaliserad som där vi jobbar nu. Så jag har köpt ett hålslag, ett sånt äldre snyggt i plåt. Tyckte det var lite kul men nu är jag osäker. Tycker ni att det är en bra present? Jag ska tillägga att jag har lite aspberger och lite dålig känsla för sociala sammanhang så det är därför jag frågar här.
 
Jag jobbar på kontor och en av mina närmaste kollegor sedan 15 år tillbaka ska sluta. Vi umgås inte privat men har haft väldigt kul ihop på jobbet alla år och jag kommer verkligen att sakna hen. Vi har en allmän presentinsamling men jag skulle vilja ge hen en extra ploj-present. Hen är i 40-årsåldern och enligt hen själv är den nya arbetsplatsen lite ”omodern” och inte så digitaliserad som där vi jobbar nu. Så jag har köpt ett hålslag, ett sånt äldre snyggt i plåt. Tyckte det var lite kul men nu är jag osäker. Tycker ni att det är en bra present? Jag ska tillägga att jag har lite aspberger och lite dålig känsla för sociala sammanhang så det är därför jag frågar här.
Jag hade blivit jätteglad för en sån ☺️
 

Liknande trådar

Småbarn Hej! Jag ska på kalas i helgen för min bästa väns 4-åring. Vi har en väldigt bra relation och när jag frågade hans mamma vad han ville...
Svar
19
· Visningar
1 728
Kropp & Själ Ber om ursäkt redan från början om det här blir långt, krångligt och invecklat. Mitt självförtroende och självkänsla är för närvarande...
2
Svar
26
· Visningar
2 905
Senast: Kiwifrukt
·
Hundhälsa Vet inte var jag ska börja, kör med anonymt nick, detta börjar bli ohållbart. För att hålla oss anonyma vill jag inte gå ut med ras på...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
21 103
Senast: soom
·
Relationer Jag använder mig av ett anonymt nick och skulle uppskatta om någon som eventuellt misstänker vem jag är håller det för sig själv. Jag...
21 22 23
Svar
450
· Visningar
32 520

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp