Kan någon hjälpa mig att komma in på google drive?

Wysiwyg

Trådstartare
Jag har fått en inbjudan till ett google spreadsheet men jag kommer inte in på det eftersom det är till min hotmail! Det står i mailet att jag har fått en inbjudan och att jag ska klicka på länken. När jag gör det kommer det upp att jag är inloggad redan via min skräppostmail (som är en gmail) och att jag måste få en inbjudan. När jag väljer logga in med annat konto kan jag inte komma in med hotmailen för den säger att det är fel lösenord. DET ÄR INTE FEL LÖSENORD.

Måste jag skaffa en gmail för att det ska fungera? Eller kan jag komma runt det här på något vis? Har läst på nätet att en kan få en inbjudan till sin mail och sen komma in men den verkar ju vägra eftersom jag är konstant inloggad på min gmail?

Hjälp en oteknisk tack.
 
Om du loggar ut från din gmail men skiter i att försöka logga i med hotmailen utan bara klickar på länken i mailet, vad händer då?
 
Kan du på något vis testa med annan webbläsare? Där du inte varit inloggad med din andra g-mail dvs.

Ja, det fungerar inte. Google driven är alltid på och även om jag loggar ut från den kommer ändå inloggningsfönstret upp när jag försöker öppna spreadsheeten.
 
Nu kom jag in! Trägen vinner osv.

Tydligen har jag, för så länge sedan att jag inte kommer ihåg det själv, länkat min hotmail till mitt google account. Så att jag inte lyckades logga in pga fel lösenord var för att jag skulle ange lösenordet till mitt google account och inte min hotmail.

Tack för hjälpen @ptr @helena_hamrerk @Tassetass ! :D
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 983
Senast: Sasse
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 205
Senast: Enya
·
Bukefalos Jag har blivit utloggad på min mobil och kan inte komma ihåg mitt lösenord. Jag har flera gånger klickat på "glömt lösenord" men mailet...
Svar
13
· Visningar
1 469
Senast: Gunnar
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 199
Senast: geting
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Annonsera mera VII
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

Tillbaka
Upp