Känns bättre

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har varit noga nu att känna på ben, rygg, hovar och även tagit tempen på min häst. Hittar ingenting.
Jag har funderat hur jag kommit till den här punkten då jag haft konstig magkänsla. Eller ja det pendlar mellan dålig/konstig känsla och en 'är jag helt dum i huvudet känsla'.
Såg jag spöken, såg jag sånt som inte finns där? För jag ser verkligen ingenting nu.

Som sagt har haft mycket halta/orena hästar på jobbet och tittat mycket på dom under longering etc och kanske har man blivit lite skadad av att titta på orenheter och sedan börjar fundera om ens egen är helt fräsch?
Jag har ju själv en diagnos som gör att jag ser svart eller vitt. Har jag en konstig känsla är det det värsta och svartaste och då kan jag inte slappna av och sluta tänka på det förrän nån bevisar motsatsen..

Men just nu är jag inte lika orolig.
Ska bara bli skönt att gå igenom hästen så vi kan köra igång igen så fort som möjligt (förhoppningsvis) om allt ser bra ut. Hittar dom nåt så är det i tid.
Älskade lilla häst. Går igenom eld för dig.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Det är så jävla mycket som är sjukt och konstigt och äckligt i denhär världen. Och det är så jävla svårt att veta vad man ska tro på och...
2
Svar
35
· Visningar
1 811
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel
Dagbok Nu har jag jobbat på mitt jobb i två månader. Frågan är om jag har lärt mig så mycket som jag borde ha gjort eller för lite? Jag vet...
Svar
1
· Visningar
1 342
Senast: Enya
·
  • Artikel
Dagbok Det är lite så det känns nu. Hästen hade en hovböld för några veckor sedan och det har varit mycket pyssel kring det. Ponnyn är 27år och...
Svar
4
· Visningar
643
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 605
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp