Bukefalos 28 år!

Kastrerat min honkatt!! Infektion?

Kattenshälsa

Trådstartare
Hej,
Min honkatt kastrerades i tisdags, åkte till veterinären i fredags då jag tyckte såret såg rött ut, men de tyckte det såg fint ut. Hon har haft tratt på sig hela tiden, förutom de gånger vi har haft uppsikt på henne så hon har kunnat tvätta sig.
Igår upptäckte jag en liten tråd bit som stack ut längst ner på såret, kom även lite var därifrån. Idag, söndag så såg allt fint ut på morgonen men nu på kvällen så upplever jag att såret är mer öppet i nedre delen av såret, är det normalt? vad tycker ni? Ser det infekterat ut? Första gången jag kastrerar en katt därav mina funderingar. Tacksam för alla tips!
(nedre delen är högst upp på bilden)
IMG_20181104_200128.jpg
 

Liknande trådar

Hundhälsa Ska försöka fatta mig kort. Har en 9 årig okastrerad Chihuahua tik. Hon har varit frisk förutom några småsaker under årens lopp. I...
Svar
0
· Visningar
189
Hundhälsa Min tik på ett och ett halvt år har precis haft sitt andra löp och är nu även skendräktig för andra gången. Vi hade från början inte...
Svar
17
· Visningar
2 482
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
832
Senast: Trassel12
·
Hästvård Kastrerade min 1,5 åring i fredags. Första dagarna såg det fint ut men på 5e dagen var han rejält svullen och hängig samt en temp på...
Svar
13
· Visningar
1 387
Senast: Indiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp