Bukefalos 28 år!

Katt tappat päls

Carolinae

Trådstartare
Hej!
Min katt Luna på 8 månader har fått en kal fläck på ryggen. Den är ca 3-4 kvadratcentimeter med lite fjun på. Huden under är fin och mjällar inte. Han fäller väldigt mycket och jag har varit noga med att borsta regelbundet, men i förrgår lossnade en stor tuss och pälsen runt om sitter så löst att man lätt kan dra bort det. För övrigt mår han bra. Är det någon som vet vad som är fel? Släpper han bara vinterpälsen på ett märkligt sätt?

Carolina
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en katt med extremt problematisk päls. Hon är korthårig, men med sjuka mängder ulligt underhår och hon fäller minst 8 av 12...
Svar
16
· Visningar
942
Senast: Hoarfrost
·
Övr. Hund (Långt!)Jag skulle behöva lite input. Vi har en mellanstor hanhund på snart 1,5 år. Han är en trevlig hund, men! Han är ett helvete för...
2 3
Svar
59
· Visningar
7 277
Senast: AnneB
·
Katthälsa Sedan några månader har en okastrerad hankatt med halsband hängt runt i de olika stallen i min by. Den sista 1 1/5 månader eller så har...
2
Svar
25
· Visningar
2 519
Hästvård Hejsan! I höstas klippte jag min islandshäst då han blev för varm under träning. Han klipptes första gången i oktober, då jag klippte...
Svar
14
· Visningar
2 295
Senast: Ketrawzc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp