Bukefalos 28 år!

Katter i soptunnorna

Sv: Katter i soptunnorna

Men gud, att du ska behöva hålla ordning på hela stans katter:(

Kan inte kommunen fånga in dem? Eller avlivar de bara då?

Troligtvis avlivar dem de bara, det finns ytterst få katthem här nere och alla är överfulla typ. Någon kanske de försöker med, men tyvär de flesta ryker nu. Därför har jag inte ringt dem.
 
Sv: Katter i soptunnorna

Måste bara säga att de du gör är helt otroligt! En stor eloge både till dig och din sambo. :bow: Är så hemskt att katter lämnas vind för våg. :cry: Har två katthemskatter i hemmet som förgyller livet för oss. Skulle gärna ta hand om flera om utrymmet fanns.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 209
Senast: Skjøldur
·
Katthälsa Jag med familj har bott utomlands i sambons hemland under en del av föräldraledigheten i 3,5 månader. Under tiden vi har varit borta så...
2
Svar
22
· Visningar
3 806
Senast: Kaching
·
Hundträning Vi har två hundar, en OEB och en OEB/Bully. Tikar, uppvuxna tillsammans, nu 1,5 och 1,3 år. De skulle ha kastreras efter första löp men...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
13 634
Senast: Lhas
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 751
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp