Z

Zemlan

Idag var jag i djuraffären och skulle köpa kattmat. Som vanligt tog jag en säck Royal Canin och gick till kassan, då expediten säger att dem ska sluta att sälja RC. Istället har de ett likvärdigt foder, Mästers. Hon förklarar att det är lika bra som RC, men billigare. Jag fick med en provpåse och katterna verkar gilla det, men stämmer det att det innehållsmässigt är likvärdigt med Royal Canin? Någon med erfarenhet av Mästers?
 
Sv: Kattfoder

Nja... RC har ett lite större utbud så man kan nog hitta foder i deras serie som är bättre än Mästers, men Mästers hör väl till samma kvalitetsnivå som RC ser det ut som.
 
Sv: Kattfoder

Namnet på hemsidan var ju lovande för kattmat - spannfod ... :grin:
Första ingrediensen i ena fodret var fullkornsvete, jippi precis vad en katt är gjord för att äta. :idea:
 
Sv: Kattfoder

Nej, då är ju RC faktiskt bättre än det här...

Om någon med pistol mot ditt huvud tvingar dig att köpa Mästers, köp då Gourmet. Den är mindre dålig.
 

Liknande trådar

Katthälsa Jag och min sambo är totalt nybörjare på katt och fick hem en liten neva masquerade för några veckor sedan. Vi köpte samma mat som...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
7 721
Senast: MJLee
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 398
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 348
Senast: alazzi
·
Katthälsa Jag har en vän som inte riktigt hittar i foderdjungeln och inte vet vad hon bör ge. Hon bad mig hjälpa henne, men jag är ingen expert...
Svar
18
· Visningar
6 728
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp