Bukefalos 28 år!

S

shazny

hejsan på er.
eftersom det finns så många hemlösa katter och för få hem som kan ta hand om alla, så har jag länge funderat över att starta ett katthem. kanske det blir av till sommaren nästa år, när vi fått vårt hus byggt klart och flyttat osv. finns det någon här som är intresserad av att hjälpa till? på något sätt, alla sätt är bra!
 
Tyvärr för långt att åka.
Hoppas du tänker på hur dyrt det är, inga bidrag eller nått kan du få utan du får ta allt ur egen ficka.

Lycka till iaf !!
 
Jag skulle gärna hjälpa till men jag vet inte var Hörby ligger och så har jag ingen bil heller, men man kan ju försöka hjälpa på distans på något sätt? :confused:

Lycka till!!
 

Liknande trådar

Övr. Katt Vi funderar lite löst på om vi vill skaffa katt igen. Vi har haft två huskatter från katthem innan. Gjorde en del misstag som...
2
Svar
36
· Visningar
2 962
Senast: Sel
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 869
Senast: cirkus
·
Katthälsa Hej allihop! Min vapendragare Zorro har hunnit bli 18 år och efter att ha gjort ett blodprov konstaterades det att han har njurproblem...
Svar
19
· Visningar
2 306
Senast: Jamienoble
·
  • Artikel
Dagbok Jag tjänar för tillfället ganska mycket mer i lön än ordinarie, då jag är utlånad och får massa extra ersättningar för det. Det har...
Svar
0
· Visningar
717
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp