Bukefalos 28 år!

Kavaj i skolan?

millan10

Trådstartare
Har äntligen varit iväg och köpt en kavaj. Har alltid velat ha en och tycker själv att jag passar i det. Gillar att ha skjorta i vanliga fall. Nu undrar jag om det kanske är lite för uppklätt att gå med kavaj till skolan?

Vad tycker ni? :)
 
Jag har gått med kavaj i skolan sedan grundskoletiden. Då fick jag ibland en del blickar, men när jag gick på gymnasiet var det flera tjejer som klädde sig på liknande sätt :)
 
Beror även på vilken slags kavaj och hur du matchar den skulle jag vilja tillägga.

lady-club-blazer.jpg
set-med-prickig-kavaj-prickig-byxa-och-gratis-blus-42789-zoom.jpg

Stor skillnad på de ovanstående till exempel, den första looken är ju himla mycket mer casual.
 

Liknande trådar

L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
859
Senast: Rosett
·
L
Skola & Jobb Innan jag skriver dethär så vill jag bara skriva att SJÄLV KLART så ska jag ha ett möte med en studie väg ledare snart och då ska jag...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 794
Skola & Jobb Jag ska på en anställningsintervju och jag har såklart kollat runt på företagets hemsida. Det är väldigt mycket kavajer och väldigt...
Svar
9
· Visningar
859
Kläder & Bli fin Allvetande o allsmäktige Buke, jag behöver hjälp att tänka! Min autistiska hjärna gillar inte luddiga begrepp och otydliga klädkoder...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 020

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp