Valfri klädsel på begravning

Din kommentar kändes som den skrevs dömande. Spela roll om mamman kom försent. Hon kanske behövde tid på sig att samla sig för att klara dyka upp. Ingen har rätt att bestämma hur andra ska vara och sörja.
För att hålla mig on topic så valfri klädsel för mig betyder valfritt, något som en känner sig bekväm i. Sorg är svårt nog ändå.
Konstigt att hela resten av släkten kunde komma i tid veckan innan.... nu vet jag hur den personen fungerar.... hon har inte kommit i tid på de tre dopen jag varit med på heller... eller det bröllopet hon var med på heller....

Det där var även begravningen när syskonbarnet höll på att hoppa i graven...
 
Senast ändrad:
Konstigt att hela resten av släkten kunde komma i tid veckan innan.... nu vet jag hur den personen fungerar.... hon har inte kommit i tid på de tre dopen jag varit med på heller... eller det bröllopet hon var med på heller....

Det där var även begravningen när syskonbarnet höll på att hoppa i graven...
Och? Spela roll vilka som kom i tid eller inte. Personer som tex mår dåligt kan ha svårt att ta sig för saker. Du kan prova och vända på det, att vilken tur att mamman dök upp till sist och kunde deltaga istället för att döma och snacka skit om andra.
 

Liknande trådar

Äldre En av mina vänner gick bort under tragiska omständigheter strax innan jul, bara 27 år gammal. Nu börjar det dra ihop sig till begravning...
Svar
19
· Visningar
3 788
Senast: Rialavargen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp