Bukefalos 28 år!

Tuva

Trådstartare
Hej, tänkte köpa en ny kavaj till vårsäsongen. Någon som har någon snygg att rekommendera? Gärna figursydd och den får inte kosta över 3000 kr :o
 
Finns många snygga kavajer under 3.000:-! Pikeur har flera modeller, Diana är väl deras mest klassiska dressyrkavaj och är lite längre i modellen. Klassiskt men inte så modernt kanske.
1000060_10200668833235145_716933540_n.jpg


Jag har bytt från min Diana till en Animo Liguria som är lite mer figursydd och ytterst modern i sin design.
10320595_10202915438038861_4139540794328654900_n.jpg
 
Jag tänker gå tillbaka till min Diana som jag inte använt på flera år för jag tycker den är snyggast. Dock är den snäppet för lång tycker jag för jag sätter mig alltid på ena fliken. Problemet nu är dock att jag inte kommer i den men förhoppningsvis fram till våren.
 
Så som flera redan nämnt är ju Pikeur Diana det självklara valet om man vill vara klassisk.
Däremot om man vill vara mer "modern" är ju t.ex. Fioranos Animo Liguria väldigt snygg :love:
Dock tror jag den kostar över 3000 kr.

Jag själv har dock en mörkblå Animo Link (har inga bra bilder, så du får Googla ifall du vill se hur den ser ut!), den har kostat över 3000 kr tidigare, men nu har jag sett den för mindre på flera ställen.
 
Jag tänker gå tillbaka till min Diana som jag inte använt på flera år för jag tycker den är snyggast. Dock är den snäppet för lång tycker jag för jag sätter mig alltid på ena fliken. Problemet nu är dock att jag inte kommer i den men förhoppningsvis fram till våren.
Haha, du är för rolig, var det anledningen till att du fick kalla fötter och avanmälde tävlingen idag? :sneaky:
 
Jag är så kär i min nya! Men den är nog utgående modell och kostade mer än 3000, men finns kanske begagnat? Den heter Kingsland Magritte, finns i blå, svart och brun och alla är toksnygga tycker jag! :love:

 
Jag ska införskaffa en Pikeur Radina. Lite ny desing på kragen och diskreta detaljer. Heeeelt kär i den och längtar tills tävlingarna drar igång igen :D 2000kr
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Nu är panik! Jag har sökt in på en utbildning och är så glad när jag kom in på den! Utbildningen är 3 veckor. Sista veckan är det...
Svar
10
· Visningar
1 224
Utrustning Familjens ponny ska snart springa Pay n Ride och Pay n Jump med såväl matte, 10 år , som husse 14. Man måste ju inte vara finklädd, men...
Svar
4
· Visningar
655
Senast: ako
·
Utrustning Hej allihopa! Jag letar efter en ny kavaj eftersom jag snällt får inse att den jag har inte passar mig :banghead: idag har jag varit...
Svar
1
· Visningar
2 065
Senast: MiniLi
·
Juridik & Ekonomi Är otroligt dålig på detta o aldrig sålt eller köpt bostad innan. (en gång bara såklart på nuvarande bostad) Kan ngn reda ut mina...
2
Svar
20
· Visningar
536
Senast: gullviva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp