Bukefalos 28 år!

Kieffer sadlar

skäcken

Trådstartare
Kan någon reda ut siffrorna för mig?? Vilken är bomstrl av nr under kåpan på kieffer sadlar? Först står ju det lite längre nr sen en siffra efter det för sig själv och sen en siffra under dessa nr. för sig själv vilken är det av dom ensamstånde som avgör bomvidden? Kan även någon bomvidds graderna i dom olika strl på dessa sadlarna så vore det ännu bättre?
Ha en bra påsk :bump:
 
keiffersadlnarna har alltid en och samma standardbomvidd, om den sen ändras skrivs det på garantisedeln. Det finns alltså ingen märkning som visar vilken bomvidd det är (inte på de nya iaf) Den sifferkombinationen är sadelns registreringsnummer, och den siffran som är en rad under är sitsstorleken (1=17")
 

Liknande trådar

Utrustning Då var det dags att se över sadelsituationen igen, då vi fått problem med svullnad och ömhet vid mankbasen. I väntan på att sadlarna...
Svar
6
· Visningar
987
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 488
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 849
Senast: Grazing
·
Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 220

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp