Kisse med PMS??

C

caffelatte

Kan ni duktiga kattmänniskor hjälpa mig? Jag har en kattunge (nåja) på 6,5 månader som de senaste två dagarna blivit helkonstig... :confused: hon går och skriker så det låter som barnskrik nästan, när man pratar med henne kastar hon sig på golvet, rullar och ålar sig och spinner. Eftersom hon spinner så mycket tror jag inte hon har ont - kan det vara så att hon löper? Eller är det något fel på Kisse? Jag har tidigare bara haft hankatter - och de har aldrig betett sig så här. Om ni tror att hon löper - hur ofta gör honkatter sådant, och hur länge åt gången?
 
Hon håller troligen på att bli könsmogen. Efter första löpet kan du kastrera henne, så slipper du både det här beteendet och kattungar.

mandalaki
 
Tur att jag hållit henne inne de senaste dagarna... :o Är det inte tidigt att kastrera henne redan?
 
Ja, hon löper, som sagt.
Ha så jätteskoj! :D

Min honkatt har löpt varannan vecka i ett års tid. Nu är hon äntligen kastrerad.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 645
Senast: AlmostEasy
·
Småbarn Första och enda barnet,är 2 år gammal. För några månader så började han bitas,men det slutade snabbt,tack och lov! Det kom bara vid lek...
2
Svar
25
· Visningar
6 084
Senast: Cocos
·
Övr. Hund Hej! Det här är mitt första inlägg på forumet och jag måste få råd av er kloka. Jag har sån obeskrivlig ångest just nu och vet inte hur...
2
Svar
37
· Visningar
5 721
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 229
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp