Kö till ridskola (vuxen) Sthlm?

Grodan

Trådstartare
Hej

Ni vuxna som stått i kö till ridskola i Stockholm. Hur länge fick ni köa innan ni fick plats?
 
Det där beror nog mycket på vilken nivå man är på i sin ridning. Är man duktig kan man ju funka i många olika grupper, medan det kan svara svårare och därmed ta längre tid om man är väldigt "grön".
 
Jag ställde mig i kö till Ågesta för 10 år sedan och har fortfarande inte fått plats.

Fick plats på Farsta ridskola omgående efter ansökan.
 
10 år??

De måste ju ha tappat bort anmälan, verkar helt orimligt.
Kanske, jag har inte grävt vidare i det. Men fick ett mejl för bara några månader sen där det stod typ "tyvärr fick du inte plats den här terminen heller". Och det skulle vara 8 år, inte 10. Fel av mig.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har laddat SÅ många år för att börja på ridskola, jag red på ridskola från jag var 6 till en bra bit upp i tonåren och dom sista...
Svar
5
· Visningar
1 169
Senast: Dorinda
·
Ridning Jag red på ridskola från jag var 6 till övre tonåren, under senvår och sommar red vi ofta uteritter, i alla gångarter. Man fick lära sig...
8 9 10
Svar
188
· Visningar
7 641
Senast: Sassy
·
Ridning Viss rambling-varning bör nog utfärdas. 😆 Har, efter snart 2 år i ett nytt land, hittat ett mindre stall nära där jag bor som jag har...
Svar
4
· Visningar
1 333
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 996
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp