Bukefalos 28 år!

Köpa ett fullblod!

Svetlana

Trådstartare
Hejsan! Sorry om det redan finns en sådan tråd någonstans men jag hittade ingen så startar ny..
Jag letar en ny häst till mig nu och är så grymt svag för fullblod, min gamla som nu betar på de gröna ängarna va ett fullblod som hade gått galopp och var en toppen fälttävlans/hopphäst!
Letar nu efter något liknande igen..och ville fråga er härinne om det finns några speciella sidor man kan titta på där det säljs fullblod som inte duger som galopphästar??
Tittade lite på typ Täbys sida o så men där var det fattigt, jag bor i Uppsala men har inget emot att åka en bit för att titta på någon häst..
Vet inte om man får skriva ut namn på olika ställen här på forumet?! Men känner ni till något bra ställe som säljer fullblod så skicka gärna ett PM!:)
 
Sv: Köpa ett fullblod!

Gå in på galoppsport.se, där hittar du telefonnumren till alla tränarna. Sen är det bara att börja ringa. Lämplig tid nu när åringarna börjar komma in!
 
Sv: Köpa ett fullblod!

Ullbolsta horseracing (Catharina Vång) finns ju i Bälinge om du inte vill åka allt för långt.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hejsan! Snabb info om mig: c 160cm kort, väger ej mycket. Vill ut och tävla i främst dressyr men även lite hoppning men främst en del...
Svar
5
· Visningar
1 243
Hästmänniskan Har ridit en häst i dryga halvåret nu. Inte vilken häst som helst, utan världens vackraste, peppigaste och mest mångsidiga bästa vän. En...
Svar
18
· Visningar
3 455
Senast: Lyrisk
·
Övr. Grenar Nu har jag tröttnat på att titta efter stora klumpiga halvblod och på travare. Jag är en liten vuxen ryttare som vill ha tag i en häst...
Svar
6
· Visningar
1 866
Senast: Kulla123
·
A
Hästmänniskan Hejsan! Skulle vilja bolla lite tankar och funderingar med likasinnade här på forumet! Bakgrund! Jag själv 28 årig elit ryttare...
10 11 12
Svar
229
· Visningar
36 694
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp