Bukefalos 28 år!

Köra in.. hjälp!

Sv: Köra in.. hjälp!

jo detta har vi sett... jag har iofs bara kört shettis och russ... och varit med vid tävlingar.. aldrig stor häst. Så klart att det är mycket.

Och jag är ledsen att jag inte visste vad baksele va, bnara det att vi inte använd det på iaf shettisen. Därför jag va osäker på vad det va.

I övrigt har jag hjälp utav en mycket hästkunnig person som själv körde in sitt äldre halvblod , några år innan han avlivades.

Så, jag tar inte åt mig mer än vad jag vet jag klarar av, och kan få hjälp med. Finns massvis med folk här omkring mig som kan hjälpa mig om jag behöver det!

Men jag är fortf nyfiken på massor av saker, för att kunna göra så mycket som möjligt själv under tillsyn.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 409
Hästmänniskan Hejsan, kanske liten vägg text men jag har alltid varit intresserad av hästar. Jag red när jag var liten men blev avkastad ganska illa...
Svar
8
· Visningar
1 320
Senast: Whirlie
·
  • Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
1 968
Senast: Görel
·
Hästmänniskan Hej Jag står på ett stall där det även är en ridskola så de har en anställd som ska ta hand om ridskolehästarna, men då så ska h*n...
Svar
9
· Visningar
2 529
Senast: Kjerulfia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp