Kommunen inspekterar ridhuset efter olycka

Cementvägg? Ser ut som de bara staplat lecablock utan förankring och möjligen dragit på lite puts....

(f ö undrar jag hur det gick med hästen om det nu var den som ryckte till och fick med sig väggen - traumatiserad för livet?) (den kanske bara har slutat dra i uppbindningen i gången)
 
Cementvägg? Ser ut som de bara staplat lecablock utan förankring och möjligen dragit på lite puts....

(f ö undrar jag hur det gick med hästen om det nu var den som ryckte till och fick med sig väggen - traumatiserad för livet?) (den kanske bara har slutat dra i uppbindningen i gången)

Så är det när Olofström ska bygga billigt, var bara en tidsfråga.
Vad jag hört av dem som rider på o.r.k är tjejen och hästen ok dock verkar inte hästen gilla bli uppbunden.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Nästan alla ridskolor i Västmanland inspekterades av länsstyrelsen under 2017. Resultatet visar att de har bra rutiner och kunskap kring...
Svar
0
· Visningar
364
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Flera trafikanter larmade idag när en ensam travhäst med sulky skenade fram på E22:an i höjd med Fågelmara i Karlskrona kommun. ...
Svar
0
· Visningar
467
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Det kallas Morgon i stallet. Karlshamns ridklubb vill visa ungdomar hur det är att ha häst och ge dem möjlighet att hjälpa till med...
Svar
0
· Visningar
567
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Ronneby horse center är satt i karantän under de kommande tre veckorna efter att en häst insjuknat i akut neurologisk herpes. ... Källa...
Svar
2
· Visningar
777

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp