Bukefalos 28 år!

Konstig reklam igen

Silver Girl

Trådstartare
Nu kommer det igen konstig reklam som det inte går att trycka bort. Igår var det någon knasig föryngringsmetod och idag detta som verkar helt uppåt väggarna.
20210517_133443.jpg
 
Tyvärr är det nog så att det med jämna mellanrum lär dyka upp "dåliga" annonser och att vissa av dem inte har ett kryss uppe till höger.
De som är riktigt olämpliga kan jag försöka blockera, jag ser ingen anledning till att ha dem på sidorna.

Originalinställningarna är att blockera det mesta konstigt, men vissa går runt detta med flit.

Vissa banners får nog ni och jag bara försöka ignorera, de försvinner nog snart igen och ersätts av någon annan konstig produkt eller tjänst.
 

Liknande trådar

Träning Jag bytte stall för ett par veckor sedan och i det nya stallet så får hästarna vatten via vattenkopp när de är ute. Min häst har aldrig...
Svar
7
· Visningar
359
Fritid När jag var ungefär 12-13år gick jag något år eller två kurser i tävlingssimmning, det dödade effektivt all glädje även i den...
2
Svar
20
· Visningar
1 082
Senast: Badger
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
298
Senast: ryujaneiro
·
Kropp & Själ Söndag natt hamnade jag på sjukhus pga allergisk chock. Fick komma hem efter medicin och några timmar på observation. Igår kväll kom en...
Svar
18
· Visningar
946
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp