Bukefalos 28 år!

Kreles sida omgjord igen

Lorelie

Trådstartare
Eftersom ni sågade den andra sidan jag gjorde vid fotknölarna så har jag gjort om den.
Den är inte riktigt bra, texten syns lite dåligt, men jag ska jobba på det.
Vad tycker ni om den?

Kreles hemsida
 
:love: den var jättefin!! :bump: *avis* Ysters hemsida e skitful om man jämför med din, grymt avundsjuk!
 
Skitfin! :bow:
Men bara en liiiiiten påpekan, kanske skulle du fyllt i med lite vitt där texten är, och sen ändra textfärgen till svart tex. Då blir det ju enklare att läsa :) Men du har gjort ett jättebra jobb med den! :bow:
 
du ville veta vad vi tycker så jag tänker inte bara beröma utan säga vad jag tycker du skall ändra på å ltie tips å så.

snygg layout, bilden du har i bakrunden til menyn å main-fönstret är väldigt fin, han ser liksom värkligen friesig-ut. (?)

Jag tycker det är lätt svårt att se texten (både menyn å all text), visst kan man markera texten, scrolla osv, men det är lätt störsamt. har inge förslag på vad du skall göra med den för att det skall synas mer tyvärr, funderar på om du inte skulle kunna leka med kontrast och ljus på bakrunden till texten iallfall å antinge göra den ljusare å ha svart text eller göra den mörkare för att texten skall framträda mer..

störande i fotoalbumet är att dina popup fönster är ngt för små. blir ful scroll då och vill man se ändå ut i hörnen måste man scrola eftersom man inte själv kan leka med fönstrets storlek. tips: gör fönsterna större eller att du väljer att man kan själv dra ut den och leka med storleken efter egen smak lite smått.
Höst bilderna fungerar heller ej. Bakrunds färgen varierar ibland där, matchar inte alltid, skulle ge bättre hel-hets intryck och se proffsigare ut om du hade samma rätt igenom.

Stamtavlan får inte riktigt plats i den frame och scroll list på breden dyker upp, inte helt snyggt.

Gillar värkligen bannern du har på länk sidan åt sidan, tycker dne var fin. Fast det vore bra med fler bannrar i olika mer vanliga storlekar så att det finns bannrar för allas behov typ, det är alltid bra att ha.

hoppas du ej tar illa upp eller att jag klagade för mkt (har stor fin förmåga att göra det värkar det som)
 
Tack för alla synpunkter.
Att stamtavlan är för bred vet jag, har försökt ändra på det, men det går inte.
Jag ska kolla över popuppfönstren för bilderna, min datorn anpassar bildernas storlek efter fönstret...
 

Liknande trådar

Kropp & Själ För två veckor sedan var jag hos frisören för att slinga min utväxt, och betalade en hutlös summa för detta. Jag tycker att de har gjort...
2
Svar
21
· Visningar
1 369
Senast: Sassy
·
Fritid Jag gick med i en Facebookgrupp rätt nyligen, och snart började jag få upp inlägg från den gruppen som alla började "Hej alla! Jag vill...
Svar
5
· Visningar
925
Senast: Lavine
·
Fritid Jag ska leta efter ett hotell en vecka och har alltid använt booking.com utan några problem, men den senaste tiden har klagomålen...
Svar
10
· Visningar
715
Senast: Tuvstarr
·
Mat Vi ska till Scandinavium på en torsdag. Funderade på att äta något innan vid 16-17 tiden. Har googlat lite men mest hittat äldre trådar...
Svar
15
· Visningar
830
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp