Kul/mysig/romantisk/fin julklapp!

GulleTrollet

Trådstartare
Happ då närmar vi oss igen den årliga idetorkan på julklapp till sambon. Jag har en sambo som "har allt", så efter 12 år tillsammans börjar idéerna ta slut. Så gr mig all era olika tips och idéer på kul, mysig, romantisk, fin etc julklapp. Gärna inget som ruinerar då vi är väldigt snåla och sparar till hus!
 
Det finns olika hemsidor där man kan göra böcker, almanackor, muggar, mobilskal m.m med egna foton :) Jag beställde ett mobilskal med massor av egna bilder som jag tycker blev fint:
10727489_724401647635755_874821382_n.jpg


Annars tycker jag det är allra bäst att ge någonting man gör tillsammans. Det behöver inte vara dyrt, kanske att ni går på någon teater eller föreställning? Eller åker gocart eller provar på klättring om ni är lite mer äventyrliga :D
 
Jag har tänkt ge min kille en spadag. Januari är ju oftast tråkig och grå och så har vi något mysigt att se fram emot att göra tillsammans. Där ska ha få massage då han alltid tjatar på mig om att massera honom, och även ofta säger att han har ont i nacke/rygg. :)
 
@GulleTrollet när en vän till mig flyttat till Spanien så skickade jag iväg en "filmkväll" till henne, alltså ett paket innehållandes en film och godis. nu kanske det låter lite lite, men kanske en idé värd att utvecklas? :)
 
Min sambo ska också få spabesök i julklapp.
Hade kollat en del på ett spa och ett paket där jag tyckte verkade mycket lovande, men lite dyrt. Nu hade de julklappserbjudande på samma, fast med två rätter istället för tre på middagen.
Ingen behandling, men det kan vi ju lägga till om vi känner att vi vill unna oss det när det är dax. Tror han kommer bli jätteglad :)
 
Jag skulle satsat på en upplevelse/-er antingen för honom och/eller för er ihop.
Massage, bio, restaurangbesök, vinresa, storstadsweekend, etc. Finns ju upplevelser i alla prisklasser :)
 
Min sambo ska få en gitarr i julklapp :) Han kan inte spela, men han har nämnt någon gång för längesen att han skulle vilja börja :)
 
Tack!
Photobox heter hemsidan :) vet inte om man får länka men det är bara att googla!

Igår kom "mitt" skal i posten, och det är så himla fint verkligen! Tusen tack för tipset, det ska bli hemskt roligt att ge bort just denna julklapp!
 
Nu ramlade jag även över "Sju sorters kakor" på engelska som han ska få som ett tillägg ;) Jag hatar att baka men han har fått upp intresset rejält sen han kom till Sverige så han kan väl få roa sig med det då :D
 

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 552
Senast: Ajda
·
Tjatter Nu behöver jag lite inspiration från alla kreativa bukefalister! Min sambo fyller år om ca två veckor och jag skulle vilja ha idéer på...
Svar
12
· Visningar
1 213
Senast: Mineur
·
Hundavel & Ras Nu är det drygt ett år sedan min finvoffa gick bort, 13,5 år gammal. Det är inte dags att skaffa ny hund riktigt än, utan vi har sagt...
2
Svar
27
· Visningar
3 499
Senast: Killaloe
·
R
Äldre I år har jag och min bror lovat våra kids en solsemester efter alla resor till snön. Uppdraget att hitta "rätt" resmål föll på mig...
2
Svar
30
· Visningar
2 086
Senast: Raderad medlem 94602
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp