Bukefalos 28 år!

Avmaskning

Troll

Trådstartare
Pga av mitt snurr har jag nu lagt hästarnas träckprov på posten men inser nu att det är fredag!!! En hel helg innan det åker vidare till labbet.
Vad händer nu??? Blir det felvörde? Måste jag ta ett nytt prov?
Någon som varit lika klantig?😩
 
Det står att träcken inte ska vara mer än 5 dygn, och det borde ju komma in till dem på måndag, så tror det är okej. ☺️
Mitt träckprov försenades av posten så det analyserades på dag 4.
 
Tack snälla för svar!!! Hittade inte när jag googlade
Hoppas den kommer in på måndag 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
 
Undrar hur det kommer fungera att skicka träckprover nu när posten bara delar ut varannan dag och inte kommer tömma lådorna varje dag i framtiden? 🤷‍♀️
 

Liknande trådar

Hästvård *Lång tråd* Vad är rimliga symptom på 1400 epg på en 7 månaders gammal unghäst? Väntar på svar på odling för att se om det är lilla...
Svar
9
· Visningar
884
Senast: Habina
·
Foder & Strö Hej! Jag undrar hur många hästar man bör ha per hösilage-bal? Jag hämtar hösilage i en stor ”låda” gjord av pallkragar. Jag gör så för...
Svar
6
· Visningar
636
Senast: a1agnlju
·
Hästvård Jag behöver lite hjälp med att fundera. I september fick jag en känsla att en av mina hästar mådde dåligt. Det fanns inget mer än...
2 3
Svar
46
· Visningar
7 348
Senast: Bee
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 216
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp