Kulltråden- Från löp till valp.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag läser rubriken fel hela tiden :o

Men bra initiativ till tråd. :up: Jag har ju bara hanar så jag är ju "på andra sidan" sas. Smyger med lite här ändå :)
 
Varför blev min text grön ? Eller är det bara hos mig den blev grön :o
*smyger in från annan del av forumet*

Du fick med @Voffs ID (antagligen för att du skulle citera?) men eftersom all text lades i mitten av koden för länk till en profil (dvs mellan biten: "USER=Voffs ID-nummer" och "/user"), så blev texten en lååång länk till @Voff och därmed grön och klickbar.

Eh. Hoppas den förklaringen hjälpte lite :D
Det handlar bara om att man råkar lägga sin text mellan kod.
 
*smyger in från annan del av forumet*

Du fick med @Voffs ID (antagligen för att du skulle citera?) men eftersom all text lades i mitten av koden för länk till en profil (dvs mellan biten: "USER=Voffs ID-nummer" och "/user"), så blev texten en lååång länk till @Voff och därmed grön och klickbar.

Eh. Hoppas den förklaringen hjälpte lite :D
Det handlar bara om att man råkar lägga sin text mellan kod.
Ah, då blev något fel när jag skulle ta bort lite text som inte skulle citeras :)
 
Rätt eller fel tråd? Vad säger ni om insemination? Tiken är tydligen svårparad (inte ovillig) för hanarna (4 olika) har varit måttligt till ointresserade och trots lyckade hängningar på två olika löp med två olika hanar har hon inte blivit dräktig.

Jag har fått förfrågan på att lämna sperma, och har efter lite funderingar tackat nej... Det handlar dels om en kompromiss på ett område som jag tycker är viktigt (parningsvilja/förmåga) dels om väldigt mycket arbetstid och pengar som ska ut för min del. Dessutom ett regelbrott även om dispensen går igenom, eftersom hundarna ska ha visat att de kan få avkomma på naturlig väg innan de får dispens (en regel som de verkar skita i fullständigt).

Är jag en gnällig skitstövel?
 
Rätt eller fel tråd? Vad säger ni om insemination? Tiken är tydligen svårparad (inte ovillig) för hanarna (4 olika) har varit måttligt till ointresserade och trots lyckade hängningar på två olika löp med två olika hanar har hon inte blivit dräktig.

Jag har fått förfrågan på att lämna sperma, och har efter lite funderingar tackat nej... Det handlar dels om en kompromiss på ett område som jag tycker är viktigt (parningsvilja/förmåga) dels om väldigt mycket arbetstid och pengar som ska ut för min del. Dessutom ett regelbrott även om dispensen går igenom, eftersom hundarna ska ha visat att de kan få avkomma på naturlig väg innan de får dispens (en regel som de verkar skita i fullständigt).

Är jag en gnällig skitstövel?
Jag skulle också tackat nej. Det verkar inte menat att tiken ska avlas på, ibland får man nog lyssna på naturen.

Men det är min okunniga magkänsla :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundträning Min valp är nu 9 veckor gammal. Flyttade till mig direkt vid 8 veckor så vi har bekantat oss med varann under en ungefär en veckas tid...
2 3
Svar
52
· Visningar
7 948
Senast: mackan
·
Hundavel & Ras Måste bara skriva av mig lite, jag är så LYCKLIG!! Efter över ett år i valpkö, väntan på löp, parning och valpning, så är nu äntligen...
2
Svar
39
· Visningar
3 132
Senast: Only_Me
·
Hundavel & Ras Att ta valpar på sin tik Lite allmänt om tik, parning och valpning. Vill man lära sig mer, så rekommenderar jag hunduppfödarens...
2
Svar
26
· Visningar
5 670
Senast: lundborg
·
Övr. Hund Berättelsen om Rix Tarras, eller Rix som vi kallar honom för är vår första jämthund och kom in i våra liv en kall februaridag...
2
Svar
34
· Visningar
4 067
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp