Bukefalos 28 år!

Kvalitetsbedömning 2011

Sv: Kvalitetsbedömning 2011

Den som tar av grejerna/sätter på behöver väl inte ha vita brallor???? min häst hoppas uppsuttet

Nej det behöver den inte oftast är de inte ens inne i hallen och det är ju bara sadlen som skall lyftas av för de har inga benskydd eller liknande så jag brukar lyfta av den själv sen gå bort till dörren och lämna den till någon som tar emot den bara så de är aldrig ens inne på banan.

Vill man kan man ju även bara lägga den ifrån sig tex vid domarbordet så den ligger lite skyddad.
 
Sv: Kvalitetsbedömning 2011

:D jag svävar på moln!!!

Min fina häst fick 9 10 i hoppningen och hoppdiplom!!!! Domaren kallade henne ett svårklass ämne! =D
 
Sv: Kvalitetsbedömning 2011

302438_10150338058010091_572305090_9849167_6187089_n.jpg

Palona Sk (Orlando-Landlord-Marco Polo) 167cm hög!
 
Sv: Kvalitetsbedömning 2011

:D ni är allt för vänliga!!! jag var så otroligt nervös. visste inte om jag skulle skratta eller gråta då hon fick sina poäng. :)
 
Sv: Kvalitetsbedömning 2011

Jättegrattis! Hon ser otroligt läcker ut från sidan också:). Filmade du hoppningen?
 
Sv: Kvalitetsbedömning 2011

YES! ska försöka lägga upp det på tuben, men troligen inte fören kära sambon kommer hem nästa vecka!

Får erkänna att jag typ hoppade upp och skrek när hon sa betygen min häst höjde inte ens på huvudet då hon är van vid sin mattets konstiga beteende ;) tyvärr skrämde jag nästa häst lite vilket jag skäms över men jag kunde inte kontrollera mig själv. Vilket lyckorus!!! :D
 
Sv: Kvalitetsbedömning 2011

:bow: Grattis från mig med för Palona SK!
Så fantastiskt roligt!! Har du fött upp henne själv också?

Min fyraåring Cilantro (Johnson-BH Hertug) skall visas nästa helg i Örebro.
Det är inte jag själv som visar, men jag är nervös ändå.
Jag hoppas naturligtvis på fina gångartsbetyg. Jag tycker ju att han är superfin :love:, men vad domarna tycker var ju en annan sak.
Jag har mamman själv, så det är ju bra för henne om han går bra.

Cilantro
 

Liknande trådar

Avel Två veckor till årets första treårstest, så nu drar jag igång denna tråden igen! :) Här diskuterar vi alltså de hingstar som godkändes...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
10 565
Senast: athena
·
Avel Jaa, hög tid att börja försnacket ;) Mycket spännande att se fram emot i år! Har du/känner du till någon avkomma ur...
12 13 14
Svar
278
· Visningar
29 390
Senast: Vingra
·
Avel Dressyr stammade 2 B. v. Belissimo M – Rubin-Royal- Feiner Stern gekört/licensed -Prämienhengst 6 Df. v. Burlington – Pik L – Grande...
Svar
3
· Visningar
1 827
Senast: KickiH
·
Hästmänniskan Jag känner mig som världens mest oturs förföljda människa:( OBS. Det här är en lååång klagotråd..! Mitt hästliv har de senaste...
Svar
13
· Visningar
2 675
Senast: Lazy Lady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avliva aggressiv hund
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp